خبرهای داغ:
معاون امنیتی اداره کل اطلاعات استان همدان عنوان کرد

شبهه‌افکنی و سیاه‌نمایی از ابزارهای نفوذ دشمن

معاون امنیتی اداره کل اطلاعات استان همدان با بیان اینکه شبهه افکنی و سیاه نمایی نیز از ابزارهای نفوذ دشمن است، گفت: دشمن ضعف‌های کشور را بزرگ و سیاه‌نمایی می‌کند در حالی که ما باید نقاط قوت و موثر را نیز ببینیم.
کد خبر: ۸۹۹۰۸۶۲
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹

شبهه‌افکنی و سیاه‌نمایی از ابزارهای نفوذ دشمنبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، معاون امنیتی اداره کل اطلاعات استان همدان در همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: نفوذ یک بحث تخصصی اطلاعاتی است.

وی با بیان اینکه در قرآن نیز به بحث نفوذ اشاره شده است، گفت: نفوذ در قرآن دو نوع است که نفوذ مثبت و منفی است، نفوذ مثبت امت اسلامی است و نفوذ منفی یهود و امت آن است.

وی افزود: نفوذ در زمینه‌های امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و... هم وجود دارد و امروز هر آنچه را که در حوزه نفوذ می‌بینیم از دوران قبل از اسلام نیز وجود داشته است.

معاون امنیتی اداره کل اطلاعات استان همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شبیخون فرهنگی تصریح کرد: تمام نهادهای اجتماعی در جامعه اسلامی ایران مسئول هستند و باید در حوزه صیانت از فرهنگ و شبیخون فرهنگی فعالیت داشته باشند که اگر کوتاه بیائیم آسیب‌های جبران ناپذیری را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران قلب تپنده منطقه است، ابراز داشت: ایجاد داعش و گروه‌های تکفیری برای ضربه زندن به ایران اسلامی بود که باید در خارج از کشور مدیریت شوند.

وی با بیان اینکه شبهه افکنی و سیاه نمایی نیز از ابزارهای نفوذ دشمن است، گفت: دشمن ضعف‌های کشور را بزرگ و سیاه‌نمایی می‌کند در حالی که ما باید نقاط قوت و موثر را نیز ببینیم.

معاون امنیتی اداره کل اطلاعات استان همدان با اشاره به اینکه ناکارآمدن جلوه دادن نظام و تغییر ذائقه مردم نیز از دیگر ابزارهای نفوذ دشمن است، ابراز داشت: باید تعلیم و تعلم پرداخت تا دشمن زمینه شبهه افکنی و تفرقه‌افکنی پیدا نکند.

وی ابراز داشت: ملت ایران تا زمانی که پرچم اسلامی را به امام زمان(عج) بسپارند از این انقلاب دفاع می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات