خبرهای داغ:
مدیریت فضای مجازی صالحین خوزستان خبر می دهد:
تربیت فعالان فضای مجازی در راستای انسجام بخشی، کار تشکیلاتی و نشر اخبار خوب و مثبت در راستای فعالیتهای صالحین در استان از اهداف این دوره بود.
کد خبر: ۸۹۹۰۸۵۸
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری صالحین به نقل از مسئول فضای مجازی صالحین خوزستان، سومین دوره آموزش فضای مجازی تحت عنوان "دوره تکمیلی گردان سایبری صالحین خوزستان" با حضور مدیران فضای مجازی صالحین نواحی و حوزه های مقاومت و فعالان فضای مجازی از روز چهارشنبه 96/11/25 بمدت سه روز در مجتمع آموزش فنون اهواز برگزار گردید .

میاحی افزود: الزام حضور فعالانه در فضای مجازی به عنوان یکی از جدی ترین عرصه های فعلی باعث شد این دوره با هدف تربیت فعالان فضای مجازی در راستای انسجام بخشی و کار تشکیلاتی و نشر اخبار خوب و مثبت در راستای فعالیتهای صالحین در استان برگزار شود.

در این دوره که به همت مدیریت فضای مجازی معاونت تعلیم و تربیت بسیجیان سپاه حضرت ولی عصر(عج)خوزستان به منظور ارتقاء سطح سواد رسانه، آشنایی با تهدیدها و آسیب های فضای مجازی و کسب دانش اعضای گردان سایبری صالحین خوزستان با حضور مربیان و اساتید مطرح کشوری و استانی (مهندس آل داوود از تهران ، مهندس منادی سردبیر خبرگزاری تسنیم ، مهندس اسماعیل معنوی مدیر مسئول موسسه تنفس صبح ، حجت الاسلام حریزاوی مسئول فرهنگی دانشگاه امیرالمومنین(ع) ، حجت الاسلام روحانی نژاد مسئول موسسه سراج خوزستان) با ارائه موضوعات متنوعی در این زمینه اجرا شد . فراگیران برگزیده ادوار قبل ، در این دوره آموزش هایی از قبیل سواد رسانه، تکنیک های اقناع مخاطب، آسیب ها و تهدیدات مجازی، معرفت مجازی، اصول خبرنویسی، مصاحبه و گزارش، جریان شناسی سیاسی و... را فرا گرفتند و با مشارکت در حلقه اندیشه ورز فضای مجازی به تبادل تجارب و نظریات پرداختند.
در پایان این آموزش، فراگیران به صورت عملی اقدام به گزارش نویسی خبر برگزاری دوره کردند تا مهارت لازم را در این زمینه کسب نمایند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها