مسئول سازمان بسیج حقوقدانان در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد

تولید بیش از صدها گزارش پژوهشی و کارشناسی پیرامون موضوعات مهم حقوقی و سیاسی توسط بسیج حقوقدانان

بهرامیان گفت: تولید بیش از صد گزارش پژوهشی و گزارش کارشناسی پیرامون موضوعات مهم حقوقی و سیاسی کشور و ارائه راهکارها با نظارت علمی نخبگان حقوقی از جمله فعالیت های سازمان بسیج حقوقدانان بوده است.
کد خبر: ۸۹۹۰۸۵۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳

مهدی بهرامیان مسئول سازمان بسیج حقوقدانان در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه سازمان بسیج حقوقدانان یکی از اقشار تاثیر گذار در سطح جامعه می باشد که هم می تواند در تقویت نظام سازی بر اساس فنون پویای اسلامی و در تحکیم مبانی عملی ولایت فقیه قدم بردارد، گفت: سازمان بسیج حقوقدانان،ضمن آن که کمک خوبی برای دستگاه قضایی کشور است، در راستای عدالت خدمت رسانی بر مردم و ممانعت از نفوذ سیاسی دشمن قدم های موثری برمی‌دارد.


وی تاکید کرد: بسیج حقوقدانان با بهره‌گیری از ظرفیت عظیم اساتید و نخبگان حقوقی و قضایی فرصت مناسبی برای نظام اسلامی پدید آورده است.


بهرامیان افزود: تولید بیش از صد گزارش پژوهشی و گزارش کارشناسی پیرامون موضوعات مهم حقوقی و سیاسی کشور و ارائه راهکارها با نظارت علمی نخبگان حقوقی که به مراجع مربوطه ارائه و راهکارهای کارشناسی شده انجام شده است که توسط سازمان بسیج حقوقدانان صورت گرفته است.

ارسال نظرات