خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهدای عزیز ما مانند سردار شهید مرتضی حسین‌پور و سردار سرلشکر شهید علی هاشمی شاگردان ممتاز مکتبامام حسین(ع) و فاطمه زهرا(س) هستند.
کد خبر: ۸۹۹۰۸۵۲
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲

 سردار سرلشکر غلامحسین غیب‌پرور در یادواره سردار شهید مرتضی حسین‌پور و 10 هزار شهید والامقام عشایر کشور در سالن امام خامنه‌ای مجتمع فرهنگی ورزشی فجر اهواز اظهار داشت: باید در این برنامه از فرمانده دلیر و شجاع استان خوزستان یعنی شهید علی هاشمی یاد کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: شهدای ما با شناخت امام زمان(عج) خود به او یاری رساندند و ثابت کردند که اگر جامعه با امامت و ولایت باشد فتح و ظفر قطعی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره در ادامه سخنان خود به سالروز شهادت حضرت زهرا(س) بیان کرد: نخستین کسی که برای دفاع از ولایت و امامت به شهادت رسید حضرت زهرای مرضیه(س) است که با تمام وجود از ولی زمان خود دفاع کرد.

وی در همین ارتباط توضیح داد: دفاع حضرت زهرا(س) دفاع از شوهر و دفاع از فرزندان نبود و اینکه در پشت در قرار گرفت به خاطر دفاع از یک خانه چند متری نبود بلکه این کارهای او به خاطر دفاع از ولایت و امامت بود.

غیب‌پرور اضافه کرد: اگر حضرت زهرا(س) به میدان نمی‌آمد امامت بعد از رسول الله(ص) در مظلومیت قرار می‌گرفت و مظلومیت حضرت مولا علی(ع) چندین برابر می‌شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما برای پاسداشت شهدا در اینجا جمع شده‌ایم، خاطرنشان کرد: شهدای عزیز ما مانند سردار شهید مرتضی حسین‌پور و سردار سرلشکر شهید علی هاشمی شاگردان ممتاز مکتب فاطمه زهرا(س) هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اگر می‌خواهیم شهدای عزیز خود را به جامعه معرفی کنیم باید بگوییم که این شهدا ممتازان شاگردان مکتب ام ابیها(س) هستند.

وی با اشاره به سختی‌های دوران دفاع مقدس گفت: رزمندگان عزیز ما سختی‌ها را تحمل می‌کردند و در قبال آن هیچ چیز نمی‌گرفتند زیرا این کار را فقط به خاطر تبعیت از ولایت انجام می‌دادند.

غیب‌پرور عنوان کرد: آن چیزی که در همه یادواره‌های شهدا باید عنصر کلام ما باشد این است که اگر می‌خواهیم یادواره‌ها اثربخش باشند باید در آنها از ولایت بگوییم.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس ما بچه‌ها را آموزش می‌دادیم و غواص‌ها به درون آب می‌رفتند وقتی از آب خارج می‌شدند ناخن‌هایشان کبود می‌شد و فکشان از شدت سرما نمی‌ایستاد، اینها را تحمل کردند تا اسلام بماند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با یادآوری این نکته که شهدای ما برای زنده ماندن اسلام ناب محمدی سختی‌ها را تحمل کردند، اضافه کرد: اسلام ناب تعریفی به جز ولایت علوی ندارد و همین مسئله نیز سبب مقاومت و ایستادگی ما در مقابل دشمان شد.

وی تاکید کرد: ما با تاسی به ولایت تا به امروز ایستاده‌ایم و بعد از این نیز ایستادگی می‌کنیم زیرا حضرت فاطمه زهرا(س) نیز در این راه به شهادت رسید.

غیب‌پرور با تاکید بر این مطلب که دلدادگان اهل بیت(ع) در جهان کم نیستند به پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: در مقابل این کار با عظمت امام دشمن ساکت نمی‌نشیند زیرا تحمل ندارد که نام حضرت علی(ع)، حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع) را بشنود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها