مدیرسازمان بسیج پزشکی سیستان و بلوچستان

29 هزار بیماراز خدمات تخصصی بیمارستان صحرایی سپاه در سراوان بهره مند شدند

مدیرسازمان بسیج پزشکی سیستان و بلوچستان گفت: 29 هزار و 761 نفر از مردم دهستان گشت سراوان از خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان صحرایی سپاه مستقر در این منطقه بهره مند شدند.
کد خبر: ۸۹۹۰۶۶۵
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان،علیرضا سرگزی درگفتگوباخبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، اظهار داشت: این بیمارستان مجهز به نام مرحوم مولوی حسین پور از 25 تا 27 بهمن ماه در گشت سراوان راه اندازی شده بود.

وی افزود: بیمارستان صحرایی سپاه متشکل از بخش های مختلف نظیر اتاق های عمل، آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه و دندانپزشکی در فضایی به گستره هزار و 400متر مربع به محرومان منطقه گشت سراوان خدمات دهی کرد.

وی ادامه داد: در این بیمارستان صحرایی 26 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 77 نفر کادر بهداشت و درمان و 150 نفر نیروی پشتیبانی و امنیتی به ارائه خدمات پرداختند.

مدیر سازمان بسیج پزشکی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه 2 اتاق عمل و 14 یونولیت دندانپزشکی از جمله امکانات این بیمارستان صحرایی بود گفت: در این مدت همچنین افزون بر 232 عمل جراحی کوچک و بزرگ در این بیمارستان صحرایی انجام شد.
 
مسئول بیمارستان صحرایی بسیج جامه پزشکی سیستان و بلوچستان نیز گفت: در بیمارستان صحرایی شهر گشت بیشترین مراجعه کنندگان نیازمند خدمات دندان پزشکی و زنان و زایمان بودند.

وی افزود: علت نامگذاری این بیمارستان با عنوان مولوی حسین پور، تکریم بزرگان هر منطقه است.

مسئول بیمارستان صحرایی بسیج جامع پزشکان سیستان و بلوچستان گفت: مردم شهر گشت از بیمارستان بسیار استقبال کرده اند و از ساعات اولیه صفوف طولانی جهت دریافت نوبت و درمان تشکیل شده بود.

وی ادامه داد: بخش دندان پزشکی و زنان و زایمان بیشترین مراجعه کننده رابه خود اختصاص داد و استقبال در بخش‌های عمومی، ارولوژی، کودکان نیز به نسبت خوب بود.

وی خاطر نشان کرد: در این بیمارستان ۱۵ دندان پزشک، دو پزشک جراح، یک متخصص بیهوشی، دو متخصص زنان و زایمان، یک‌پزشک ارتوپدی، یک پزشک متخصص مغز و اعصاب حضور داشتند.

مسئول بیمارستان‌صحرایی بسیج جامع پزشکی سیستان و بلوچستان در تکمیل مطلب فوق گفت: با احتساب پرستاران، ماماها ، پیرا پزشکان و اتاق عمل، جمعا حدود ۷۰ نفر در این بیمارستان صحرایی به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شهر گشت پرداختند.
ارسال نظرات