مسول مرکز فرهنگی خانواده سپاه کربلای مازندران در گفتگو با بسیج از برگزاری اولین مرحله محفل انس و مودت خانواده های شهدای مازندرانی مدافع حرم و وطن در مجتمع شهید فرومندی گهرباران ساری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۰۶۴۹
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه کربلای مازندران در گفتگو با بسیج از برگزاری اولین مرحله محفل انس و مودت خانواده های شهدای مازندرانی مدافع حرم و وطن در مجتمع شهید فرومندی گهرباران ساری خبر داد.

 خواهر پاسدار فرشته پازوکی افزود: این همایش با بهره مندی از مشاوران دینی، مذهبی و روانشاختی همچون حجه الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیمیان با حضور خانواده های شهدای مازندرانی مدافع حرم و مدافع وطن سراسر شهرهای استان در مباحث معنا درمانی در اسلام و عبور از مرحله سوگواری، فقدان و همچنین تربیت فرزند در خانواده های تک والد انجام پذیرفت.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه کربلای مازندران بیان کرد: برپایی ایستگاه نقاشی برای فرزندان خانواده های شهدای مدافع اسلام، کلاس های قصه گویی، مسابقات ورزشی،  به همراه کارگاههای مشاوره  حقوقی،گروهی و فردی از جمله برنامه های این محفل دو روزه در مازندران بود.

خواهر پازوکی درباره هدف این محفل گفت: در مرحله اول، هدف از اجرای محفل انس و مودت خانواده های شهدای مدافع اسلام، ملاقات، آشنایی و نزدیکی خانواده های شهدا نسبت به همدیگر است.

وی یادآور شد: رصد معضلات  اساسی، گریبانگیر و مبتلابه  جامعه حاضر،  به منظور بررسی و رفع معضلات با تقویت سلامت جسم و روح و ارتقاء سطح تربیتی فرزندان شاهد از اهداف این برنامه بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها