خبرهای داغ:
محمد رضایی
نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان ؛
امام جمعه کاشان گفت: حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث خشنودی حضرت امام و رهبری و باعث یاس دشمنان و استکبار جهانی شد.
کد خبر: ۸۹۹۰۶۴۲
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبر گزاری بسیج از کاشان ؛آیت‌الله عبدالنبی نمازی اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال از رشد فزاینده‌ای برخوردار بودو مردم با این حضور به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته و دشمنان را ناامید کردند و عملا زنده بودن  و پویا بودن انقلاب را به رخ جهانیان کشیدند.

وی با بیان اینکه اکنون نوبت مسئولان است که با روحیه جهادی و مدیریت انقلابی به حل مشکلات مردم بپردازند افزود: شکرانه حضور عظیم مردم، تلاش برای رفع مشکلات مردم است لذا اگر می خواهیم صدای مردم را بشنویم باید صدای مردم راهپیمایی کننده را بشنویم.

امام جمعه کاشان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، به ذکر فضایل این بزرگ بانوی اسلام پرداخت و با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت:همه ما باید زندگی و مبارزات سیاسی حضرت فاطمه را الگو قرار دهیم چرا که مشی سیاسی ایشان مشی همراهی و پشتیبانی از ولایت است.

نماینده ولی فقیه در کاشان به سالروز صدورفتوای تاریخی حضرت امام علیه سلمان رشدی نویسنده کتاب ایات شیطانی در سال 67 پرداخت و اظهار داشت: فتوای حضرت امام در جهان اسلام و غرب مانند زلزله سنگین امواج فراوانی را فراهم کرد.

نمازی، در ادامه یادآور شد: رئیس جمهور آمریکا که با پرداخت رشوه تلاش می کند فساد اخلاقی او افشا نشود، چگونه چنین فردی که در گرداب فساد و فحشا و جنایت غرق شده است می خواهد بر دنیا حکومت کند.

وی افزود: ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که در تبلیغات ریاست جمهوری آمریکا همیشه دولت های قبلی آمریکا را به هزینه های نظامی در خاورمیانه محکوم می کرد و معتقد بود این هزینه ها باید برای آبادانی و توسعه راه‌ها و خیابان‌ها و ساختارآمریکا هزینه شود، امروز راه روسای جمهور سابق آمریکا را می‌رود و درآمدهای مردم آمریکا را هزینه جنگ افزارهای نظامی و برافروختن آتش جنگ در خاورمیانه بر علیه اسلام و مسلمانان می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها