خبرهای داغ:
حجت الاسلام عبادی:

خراسان جنوبی جزو استانهای محروم کشور بوده است/ تخصیص اعتبار ویژه برای گازرسانی به استان تصویب شد

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خراسان جنوبی که پیش از این نیز جزو استان های محروم کشور بوده است گفت: بنا شد با اختصاص اعتبارات ویژه برای گازرسانی به روستاها و شهرهای مختلف استان صورت گیرد.
کد خبر: ۸۹۹۰۶۲۱
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ضمن رد این خبر که با تصویب مجلس در روز گذشته استان خراسان جنوبی جزو استان های محروم کشور به حساب آمده است اظهارداشت: خراسان جنوبی پیش از این نیز جزو استانهای محروم کشور بوده است.

وی عنوان داشت: در مجلس تصویب شد که خراسان جنوبی نیز جزو استانهایی قرار گیرد که در اولویت گازرسانی باشد و این بدین معنی نیست که خراسان جنوبی تاکنون جزو استانهای محروم نبوده است.

نماینده مردم بیرجند در مجلس افزود: مجلس شورای اسلامی، شرکت گاز را مکلف کرد به منظور تداوم گازرسانی به شهرها و روستاهای استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، هرمزگان و جنوب کرمان در قالب قراردادهای بند «ق» تبصره (2) قانون بودجه 93 اقدام لازم را به عمل آورد.

عبادی خاطرنشان کرد: بنا شد با اختصاص اعتبارات ویژه برای گازرسانی به روستاها و شهرهای مختلف استان صورت گیرد و خط ویژه فشار قوی برای این امر در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر در خراسان‌جنوبی شهرهای نهبندان، شوسف، درح و روستاهای زیادی در شهرستان‌های نهبندان و سربیشه گازرسانی صورت نگرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها