عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور از تشکیل اولین گردان های عاشورا و الزهرا در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۰۵۹۲
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد، دکتر محمد باقر قالیباف با بیان اینکه مازندران اولین تشکیل دهنده ی گردان های عاشورا و الزهرا در کشور بوده است، اظهار کرد : در این استان اولین گردان های عاشورا و الزهرا کشور شکل گرفته و یکی از موضوعاتی که اولین بار در این گردان ها مطرح شد رسیدگی و کمک به بلایای طبیعی و مردم بوده است .

وی افزود : مازندران و خطه شمال از معدود استان هایی بود که از جهت کمی بیشترین اعزام را برای جبهه ها و نبرد در خط های کردستان و جنگل ها داشته تا امروز که مدافعان حرم را در مازندران شاهد هستیم .
دکتر قالیباف مازندران را از جهت سطح تحصیلات و دانش ، قدرت تفکر یک استان ولایت مدار و شهید پرور دانست و عنوان کرد : اگر چنین ویژگی هایی از جمله همین فرهنگ و مدیریت جهادی ، عقلانیت ، عدالت خواهی و قدرت تفکر امروز هم ادامه پیدا کند یقینا مشکلی در تمامی عرصه ها در کشور باقی نخواهد ماند .
وی تصریح کرد : تمام حرف های ما مرکز و نقطه اصلی آن مردم بودند که همیشه در میدان عمل بوده و در تصمیم گیری ها ظرفیت های مردمی حضور داشتند .
این مسئول در ادامه گفت : چالش برای ما از زمانی شروع شد که مردم و ظرفیت های مردمی را نادیده گرفتیم .ما از امام یاد گرفتیم که رکن رکین انقلاب مردم هستند اما امروز حتی کلمه بسیج مستضعفین ، مستضعفین را از آخر کلمه بسیج برداشته ایم ، مگر بدون حضور مردم در عرصه ها کاری انجام می شود.
قالیباف با اشاره به اینکه حکومت بدون مردم ادامه حیات ندارد ، بیان کرد : دفاع مقدس را با حضور مردم پیش برده ایم لذا از اینجا است که بچه های انقلاب بر این باورند که که هر کاری باعث این شود تا استفاده از ظرفیت مردم حذف شود ما با آن مخالفیم.
وی گفت : بدون شک نظام جمهوری اسلامی امروز یک قدرت منطقه ای است و این قدرت در سیاست ما تاثیر داشته و باعث عزت مردم و ارتباطات قوی با عرصه های خارجی است .
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد : در عرصه ی داخلی بر این باوریم که کشور ما یک جزیره ی امن در سطح امنیت عمومی است و شعار مرگ بر آمریکا یعنی گره باز کردن از مشکلات مردم و کمک به مردم و این مقدور نیست جز این که شاهد حضور مردم در صحنه باشیم .
دکتر محمد باقر قالیباف در پایان خاطر نشان کرد : اگر امروز به گل نشسته ایم علت آن حضور نداشتن مردم در عرصه های اقتصادی کشور بوده و این فساد سیستماتیک در کشور که هنوز می بینیم نشانه ی حضور نداشتن مردم در عرصه ها است و رمز موفقیت در تمامی عرصه ها و مقاطع این است که مردم در مرکزیت و ایفای نقش باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها