سرلشکر فیروزآبادی در بازدید از نمایشگاه جلوه‌های تحول:
مشاور نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: پاسداران انقلاب اسلامی به لحاظ اخلاق، سابقه و عمل انقلابی و جهادی حائز بالاترین شاخص‌های معرف نیروهای تراز انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۹۹۰۵۷۰
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج  به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی مشاور نظامی فرماندهی معظم کل قوا در حاشیه بازدید از نمایشگاه جلوه‌های تحول دانشگاه جامع امام حسین(ع) اظهار داشت: این نمایشگاه اقدام ویژه ای است که از اساتید دانشگاه و تفکر سپاه برخاسته است.

وی افزود: پاسداران انقلاب اسلامی به لحاظ اخلاق، سابقه و عمل انقلابی و جهادی حائز بالاترین شاخص های معرف نیروهای تراز انقلاب هستند.

مشاور نظامی فرماندهی معظم کل قوا حرکت دانشگاه جامع امام حسین(ع) در برپایی نمایشگاه جلوه های تحول، تهیه نقشه راه تمدن نوین اسلامی و نقش حوزه دانشی و دانشگاهی کشور در این عرصه را امری هوشمندانه و نشانه زنده بودن این دانشگاه دانست و گفت: اقدامات انجام شده از مبانی اسلامی و برخوردار از تجزیه و تحلیل دقیق و عالمانه اندیشه و منظومه فکری حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری در این راستا به خوبی دیده شده است.

فیروزآبادی افزود: نیازسنجی برای دستیابی به این آرمان در این نمایشگاه برای سپاه پاسداران به گونه ای منسجم و قابل فهم صورت پذیرفته و راهبردهای تربیت نیروهای انسانی در تحول علوم انسانی به شایستگی ارائه شده است.

وی با بیان اینکه وزارت علوم و تحقیقات می تواند از دستاوردهای دانشگاه جامع امام حسین(ع) بهره گیرد ، خاطر نشان کرد: پیشنهاد بنده این است که روسای دانشگاه ها در نمایشگاه جلوه های تحول حضور پیدا کرده و از این دستاوردها الگو برداری و استفاده کنند.

مشاور نظامی فرماندهی معظم کل قوا در پایان گفت: برای دستیابی به دانشگاه تراز انقلاب نیاز به عمق یابی، برنامه ریزی و شاخص هایی  است که بتوانیم به سطح دلخواه برسیم و این نمایشگاه می تواند یک چنین الگوهایی را به خوبی در اختیار دانشگاه های وزارت علوم و آزاد قرار دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات