مشاور وزیر امور خارجه گفت: بهره گیری از تجهیزات دفاعی دفاع از ملت، امنیت و تمامیت ارضی یک کشور است و به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست.
کد خبر: ۸۹۹۰۵۶۳
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، حسین شیخ الاسلام مشاور وزیر امور خارجه  در خصوص اظهارات اخیر رئیس جمهور فرانسه در مورد موضوع موشکی ایران و مذاکرات پیرامون آن گفت: بیان این مطالب اوهامی است که به جایی نمی‌رسد ما بر سر مسائل دفاعی با کسی گفت و گو نمی‌کنیم.

وی افزود: موشک یک صنعت دفاعی و بومی است، ارزان تولید می‌شود و مطابق با بودجه دفاعی که داریم علم و دانش در آن نقش بزرگتری دارد، چون علم، دقت موشک را بالا می‌برد و تاثیرگذاری آن را می‌افزاید.

مشاور وزیر امور خارجه ادامه داد: تاثیر بهره مندی از این علم و دانش این بود جسارتی که داعش به مجلس شورای اسلامی کرد پس از این که مشخص شد ساختمانی در ۷۰۰ کیلومتری دیرالزور این جنایات را طراحی کرده از تهران دقیقا آن ساختمان زدیم و پهپاد‌های ما روی این ساختمان متمرکز شد که فرمانده عملیات را مرحله به مرحله از تهران رصد کند.

شیخ الاسلام ادامه داد: این تجهیزاتی است که ما در مقابل همه دشمنان خود به ویژه امریکا و اسرائیل که مجهز به بمب اتمی هستند بهره می‌بریم و به اعتقاد ما بهره مندی از این تجهیزات به معنی دفاع از ملت، امنیت و تمامیت ارضی ماست که قابل مذاکره با هیچ کس نیست.

وی در پایان خطاب به رئیس جمهور جوان فرانسه گفت: البته به مکرون می‌گویم آرزو بر جوانان عیب نیست.
ارسال نظرات