مصطفی برزگر
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام خبر داد؛
شرفبیانی گفت: مراسم تشییع دو شهید گمنام روز دوشنبه در میدان شهدای ایلام از ساعت ۹ و نیم صبح آغاز و تا سپاه ناحیه ایلام ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۹۰۴۹۱
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

 سرهنگ "به گزارش خبرگزاری بسیج، شرفبیانی" مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام ، ضمن تسلیت ایام فاطمیه از تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در ایلام خبر داد.

شرفبیانی اظهار کرد: در ایام حزن انگیز فاطمیه و همزمان با برخی از استان ها، ایلام شهید پرور میزبان دو پرستوی سبکبال و عاشق خواهد بود.

وی افزود: در روز دوشنبه و پس از برنامه تشریفات در ساعت ۷ و نیم صبح در فرودگاه ایلام، مراسم تشییع دو پیکر مطهر در میدان شهدای ایلام از ساعت ۹ و نیم آغاز و تا سپاه ناحیه ایلام ادامه خواهد داشت.

مدیر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام تصریح کرد: پس از مراسم تشییع، یکی از پیکرهای مطهر جهت تدفین به ستاد انتظامی استان انتقال پیدا می کند.

شرفبیانی ادامه داد: شهید والا مقامی که در ستاد انتظامی دفن می شود ۱۹ ساله بوده و پیکر مطهر وی در زویدات تفحص شده است.

وی تاکید کرد: پیکر مطهر دیگر شهید گمنام که در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسیده و در ام الرصاص تفحص شده، در روزهای آینده در ستاد تیپ امیرالمومنین(ع) ایلام به خاک سپرده می شود.

شرفبیانی اظهار کرد: از مردم استان مقاوم و شهید پرور ایلام انتظار می رود که جهت تجلیل از مقام شامخ شهدا در روزدوشنبه با حضور گسترده خود بتوانیم ذره ای کوچک از دین خود به شهدا را ادا کنیم.

 

ارسال نظرات