مونسان از به بهره برداری پرتال جامع گردشگری کشور در ۱۰ روز آینده خبر داد و افزود: این پرتال منبع تمام جاذبه‌های تاریخی و گردشگری کشور است.
کد خبر: ۸۹۹۰۴۸۴
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی اصغر مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور در حاشیه سفر به شهرستان تنکابن در گفتگویی با بیان اینکه درحال حاضر ۱۷۰۰ پروژه گردشگری در کشور مسیر اجرایی خود را طی می‌کند به تلاش این سازمان در راستای اتمام پروژه‌ ها تا پایان دولت دوازدهم خبر داد و گفت: به دلیل سودآوری سرمایه گذاری در بخش گردشگری سرمایه گذاران بصورت روزانه در این بخش ورود می‌کنند.

وی افزود: توجه به استقبال عالی گردسگران به بخش بوم گردی این حوزه در اولویت‌ های سازمان است چراکه بخش بوم گردی در حوزه اشتغال زایی بسیار اثرگذار است.

مونسان گفت: با توجه به کمبود‌های اقامتی، بازسازی و استفاده از ابنیه تاریخی در برنامه اجرایی سازمان قرار دارد تا ضمن ایجاد فضای اقامتی در جذب گردشگر خارجی اقدام نماییم.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه در سندچشم انداز ۱۴۰۴ تعداد گردشگران خارجی باید به ۲۰ میلیون نفر برسد افزود: به دستور رییس جمهور سال آینده سالی پرنشاط برای کشور خواهد بود و برنامه سازمان گردشگری در ایام نوروز با همکاری اعضای ستاد تسهیلات سفر در این محور خواهد بود.

وی گفت: در ایام نوروز افزایش قیمت صورت نخواهد گرفت و کیفیت نیز افزایش خواهد داشت.

مونسان از به بهره برداری پرتال جامع گردشگری کشور در ۱۰ روز آینده خبر داد و افزود: این پرتال منبع تمام جاذبه‌های تاریخی و گردشگری کشور است.

وی گفت: بر اساس پیش بینی‌ها در ایام نوروز شاهد افزایش گردشگر خارجی در کشور خواهیم بود

رییس سازمان گردشگری کشور از مردم خواست مقاصد گردشگری خود را افزایش دهند و مسافرت‌ ها را در کل کشور تقسیم کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها