نماینده، ولی فقیه در سپاه الغدیر در مراسم شب چراغ شهید فلاحتی در مروست اتحاد و همراهی ملت و رهبری را رمز پیروزی در مقابل دشمنان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۹۰۴۲۰
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ مراسم وداع با دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس و شب چراغ شهید امنیت محمد رضا فلاحتی با حضور خیل عظیم مردم درمروست برگزار شد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه الغدیر در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان ایاتی از قران کریم به تاریخ مبارزاتی ایران اسلامی اشاره کرد.
حجت الاسلام والمسلمین گندمی درادامه با اشاره به معانی و مفهوم صمد به عظمت قران کریم اشاره کرد و گفت:: ایران اسلامی از گذشته تا به حال همچنان در راه حفظ وحراست از این انقلاب و دستاورد‌های ان فرزندان خود را هدیه می کند.
وی در ادامه با اشاره به خاطره‌ای از کرامت شهدای گمنام دستاورد‌های بعد از انقلاب را عنوان کرد.
گندمی در ادامه افزود:شهادت یعنی اوج ایثار و کرامت یعنی اینکه خودرا فدا کنیم تا دین بماند. امروز جایگاه ایران اسلامی در ابعاد مختلف در جای عالیست.
وی خاطر نشان کرد: امروز هم دشمن و هم ایران اسلامی علی رغم فاصله‌ای که در زمینه‌های مختلف دارد در موضوعات و جهاتی وحدت نظر دارند. اول اینکه می‌دانند امام و رهبر بی امت اقتدار نخواهد داشت و دوم اینکه اتصال ملت و رهبری مانع از شکست خواهد شد.
گندمی در پایان بر ادامه راه شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز تاکید کرد.
ارسال نظرات