فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان راهیان نور را اردوی معرفت افزایی دانست و گفت: این اردو به خودی خود یک کارگاه تعلیم و تربیت است.
کد خبر: ۸۹۹۰۴۰۰
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شهدا بر پایه اعتقاد، ایمان  و ترویج فرهنگ اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند و در جامعه مقام عالی دارا هستند.

وی با تاکید بر اینکه همه با حضور در مناطق عملیاتی ارتباط خود را با شهدا برقرار می‌کنند عنوان داشت: نسل جوان باید با مبانی انقلاب اسلامی آشنا شوند و به آن‌ها یادآوری کنیم که جنگ تمام نشده و دشمن جنگ نرم علیه کشور را آغاز کرده است.

این مقام مسئول معرفی شهدا به نسل جوان را راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن عنوان کرد و افزود: با الگو پذیری جوانان از شهدا و اجرایی کردن آن در زندگی خود می‌توانند با هجمه دشمن مقابله کنند که یکی از راه‌های معرفی شهدا برگزاری اردوهای راهیان نور است.

یزدانی بیان کرد: یک کاروان راهیان نور متشکل از 44 نفر از طلاب شهرستان فارسان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که طی سه روز از برخی مناطق عملیاتی نظیر شلمچه، طلائیه، یادمان شهدای هویزه، یادمان شهید چمران در دهلاویه، یادمان شهدای اروند کنار و سایر مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد.

 

ارسال نظرات