مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:
نماز وسیله پاك كردن گناهان است چرا که خواه ناخواه انسان را متوجه توبه و اصلاح اعمال و رفتار گذشته می كند.
کد خبر: ۸۹۹۰۳۵۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در جلسه ستاد اقامه نماز اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اهمیت اقامه نماز در جوار امامزادگان گفت: اقامه نماز یکی از شعارهای مهم و اساسی دین اسلام است و توجه به این عبادت، خدمتی در راستای تعظیم شعائر الهی است.

 حجت الاسلام و المسلمین جنتی بر اقامه نماز در اول وقت در اداره واقاف و امور خیریه استان، امامزادگان و مساجد تاکید کرد و افزود: متولیان امامزادگان باید در اقامه منظم و با شکوه نماز جماعت به عنوان فریضه الهی تلاش کنند.

وی هدف اقامه نماز را ذكر و یاد خداوند متعال خواند و اظهار داشت: نماز وسیله پاك كردن گناهان است چرا که خواه ناخواه انسان را متوجه توبه و اصلاح اعمال و رفتار گذشته می كند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به امامزادگانی که در جوار آنها آرامستان واقع شده است، تصریح کرد: باید برای راه اندازی و اقامه نماز جماعت به ویژه در روزهای پنجشنبه و جمعه در جوار امامزادگانی که در کنار آن آرامستان واقع شده است برنامه ریزی منظم و منسجمی صورت گیرد تا نسبت به ارتقای سطح معلومات در حوزه نماز مردم مفید واقع شود.

حجت الاسلام و المسلمین جنتی در بخش دیگری از سخنان به استفاده از ظرفیت علمای بومی استان اشاره کرد و گفت: در مناسبت های سال باید از حضور علمای بومی استان جهت تبلیغ و ترویج مباحث دینی به ویژه ترویج سنت حسنه وقف در امامزادگان استفاده شود.

گفتنی است، جلسه ستاد اقامه نماز اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با حضور مدیرکل و روسای ادارات اوقاف شهرستان های تابعه برگزار شد.

 

ارسال نظرات