سومين دوره از نشست تخصصي و مسابقه ملي نقش طراحي صنعتي در صنايع دستي در دانشگاه زنجان برگزار گرديد.
کد خبر: ۸۹۹۰۳۳۰
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سومين نشست تخصصي و مسابقه ملي نقش طراحي صنعتي در صنايع دستي در حالي به كار خود پايان داد كه 55 اثر توسط دانشجويان 8 دانشگاه كشور، مورد بررسي هيئت داوران قرار گرفت.

در اين مسابقه 18 تيم از دانشگاه هاي علم و صنعت، الزهراء، سمنان، آزاد مشهد، هنر تهران، دانشگاه هنر، دانشگاه تهران(پرديس كيش) و دانشگاه اصفهان به رقابت پرداختند .

هيئت داوران سومين نشست تخصصي و مسابقه ملي نقش طراحي صنعتي در صنايع دستي در روند داوري، آثار را به دو گروه آثار برگزيده اول تا سوم  و آثار قابل تقدير تقسيم كرد. در نهايت پروانه رضاخانلي و فرزانه پاك نژاد از دانشگاه علم و صنعت تهران رتبه اول ، سينا حسنلو و آرين داووديان از دانشگاه تهران رتبه دوم و مريم ملكي شركت كننده مستقل رتبه سوم را از آن خود كرد.

همچنين هيئت داوران اين دوره از مسابقه ملي نقش طراحي صنعتي در صنايع دستي چهار طرح را قابل تقدير دانست و بدين ترتيب از پروانه رضاخانلي و فرزانه پاك نژاد از دانشگاه علم و صنعت ، مهسا قلي پور و سارا طراوتي از دانشگاه الزهراء، ياسر اكبري و زينب آقاخاني از دانشگاه علم و صنعت، فائزه الماسي و شكيبا عالي زاد از دانشگاه علم و صنعت تقدير بعمل آمد.

گفتني است سومين دوره از نشست تخصصي و مسابقه ملي نقش طراحي صنعتي در صنايع دستي 25 و 26 بهمن ماه در دانشگاه زنجان برگزار گرديد.

 

ارسال نظرات