استاندار مرکزی بر همکاری و انسجام قوی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باتوجه به روزهای پایانی سال، در جذب اعتبارات ملی در راستای توسعه استان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۹۰۳۰۱
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید علی آقازاده سید علی آقازاده در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مرکزی با اشاره به شیوع آنفولانزای فوق حاد پرندگان در کشور و به تبع در استان مرکزی گفت: حوزه پدافند غیرعامل و شبکه دامپزشکی نهایت تلاش را برای جلوگیری از انتشار بیماری آنفلوآنزای پرندگان در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: اگرچه استان مرکزی نسبت به استان‌های دیگر وضعیت خوبی در این زمینه دارد، اما این دلیل نمی‌شود که خیال‌مان راحت باشد بلکه با توجه به وجود آبگیرها و تالاب‌ها در استان احتمال شیوع این بیماری با سویه جدید در استان وجود دارد و می بایست تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این مسئله در آماده باش کامل باشند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: تولید مرغ و تخم‌مرغ طی دو هفته اخیر شرایط خوبی نداشته که البته ستاد تنظیم بازار استان مرکزی با جدیت پیگیر موضوع است.

آقازاده با اشاره به روزهای پایانی سال گفت: در شرایطی که روزهای پایانی سال را طی می کنیم شاهد افزایش چشمگیر قیمت تخم مرغ در بازار هستیم بایستی اقدامات لازم جهت کنترل بازار به فوریت انجام شود تا مردم در تامین گوشت سفید با مشکل مواجه نشوند.

وی در ادامه بر توجه جدی دستگاه‌های اجرایی به جذب اعتبارات ملی استان تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه 91 درصد اعتبارات ملی استان مرکزی به سه حوزه راه‌وشهرسازی، دستگاه‌های تابعه وزارت نیرو و جهاد کشاورزی اختصاص دارد لازم است این دستگاه ها در جلسه آتی شورا برنامه‌ریزی و توسعه استان که در نیمه اسفندماه برگزار می‌شود گزارشی تفصیلی جهت تخصیص اعتبارات ارائه دهند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: با همدلی، انسجام و مدیریت مناسب منابع، رشد اقتصادی و افزایش روند اشتغال پایدار در استان مرکزی دنبال می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات