به منظور افزایش بینش اعتقادی و سیاسی کارکنان؛ مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه روح الله یزد در جمع پایوران ناحیه اقدام به سخنرانی نمود.
کد خبر: ۸۹۹۰۲۴۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج یزد؛ سرگرد ابویی در این جلسه گفت:وقتی انسان زندگی اهل بیت (ع) و بزرگان دین را مطالعه می‌کند به این نکته پی می‌برد که این بزرگواران همیشه در حال سختی بوده اند. در روایات داریم که خداوند هر کسی را دوست می‌دارد او را بیشتر در رنج و سختی می‌اندازد که همه این مشکلات برای این است که آبدیده و مقاوم شویم. یک مربی باشگاه وقتی می‌خواهد یکی از شاگردانش را برای مسابقه آماده کند برای او تمرین‌های سختتری در نظر می‌گیرد تا بتواند در مسابقه مقام بیاورد که این مثال برای تقریب به ذهن است. خداوند هم هر بنده‌ای را بخواهد بالا ببرد بیشتر او را گرفتار سختی‌ها و مشکلات می‌نماید. وجود مبارک سید الشهدا (س) در اوج سختی‌ها و مشکلات هر چقدر به ظهر عاشورا نزدیک می‌شدند چهره شان برافروخته‌تر و شادمان‌تر می‌شد یا وقتی یزید ملعون به حضرت زینب (سلام الله علیها) گفتند دیدی که چطور خداوند برادرت را کشت و تو را به اسیری گرفت ایشان در جواب این ملعون فرمودند: ما رأیت الا جمیلا یعنی جز زیبایی ندیدم.
وی در ادامه افزود:الان جمهوری اسلامی به برکت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور آگاهانه و با بصیرت مردم تبدیل به یک قدرت منطقه‌ای و حتی جهانی شده است و این موضوع برای دشمن بسیار سنگین و غیر قابل هضم است و لذا دشمن با تمام قوا تلاش می‌کند تا جلوی این حرکت پیشرفت انقلاب را بگیرد.
وی در ادامه بیان کرد:همه نظام‌ها مخالف و یا به اصطلاح اپوزیسیون دارند نظام ما هم دارد، ولی به ضرث قاطع می‌گویم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمترین مخالف و اپوزسیون را دارد و دلیلش هم مشارکت حداکثری مردم در برنامه‌های جمعی انقلاب از قبیل: راهپیماییها، انتخابات و ... است.
وی تصریح کرد:خطاب ما به دشمنان انقلاب این است که نمی‌توانید با ریال سعودی مردم را از انقلاب جدا کنید. ملت ایران درخت انقلاب را با خون شهدا آبیاری کرده است و قرار نیست به آسانی دست از انقلاب بکشند.
ارسال نظرات