خبرهای داغ:
نمایشگاه دانش آموزی و علمی جابر ابن حیان با آثاری از دانش آموزان مدارس این شهرستان در محل گروه های آموزش ابتدایی مجموعه شهید بهشتی برپاشده است.
کد خبر: ۸۹۹۰۲۳۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳

مدیر آموزش و پرورش مراغه  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، گفت: این نمایشگاه فرهنگی و علمی در راستای ایجاد انگیزه و به نمایش درآوردن آثار و تلاش های علمی دانش آموزان مدارس ابتدایی برپا شده است.
جلیل اسلامی افزود: تشویق دانش آموزان به پژوهش و فعالیت های علمی و نیز شناسایی و تقویت استعدادهای دانش آموزان از اهداف مهم برپایی این نمایشگاه است.
وی ادامه داد: تقویت مهارت های زندگی در بین دانش آموزان نظیر حل مسئله، برقراری ارتباط، کمک به تحقق اهداف مهارتی درس علوم تجربی و تقویت روحیه پرسشگری و کنجکاوی از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه جابربن حیان است.
اسلامی با بیان اینکه آثار ارائه شده در این نمایشگاه در قالب نمایش علمی، آزمایش و طراحی و ساخت است، گفت: در مرحله آموزشگاهی این جشنواره 764 اثر از دانش آموزان این شهرستان به نمایش درآمده است.
وی افزود: از بین آثار ارائه شده، پس از داوری های انجام شده، 250 اثر به مرحله نمایشگاهی منطقه ای دانش آموزان استانی راه می یابد.
اسلامی اضافه کرد: مرحله دفاع آثار راه یافته دانش آموزی به مرحله منطقه ای از دوم تا 17اسفند سال جاری با حضور دانش آموزان برگزار و آثار برتر به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.
نمایشگاه دانش آموزی و علمی جابر ابن حیان تا هفدهم اسفند سالجاری در محل گروه های آموزش ابتدایی مجموعه شهید بهشتی دایر است.

ارسال نظرات