مدیرکل صداوسیما مرکز یزد بر لزوم معرفی «جشنواره ادبی هنری رویش» به‌عنوان یک حرکت تأثیر گذار و ارزشمند فرهنگی به جامعه تأکید کرد و افزود: این جشنواره دانشجویی گامی مؤثر در ارتقاء فضای فرهنگی استان به شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۹۹۰۲۲۳
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نشست جمعی از مسئولین بسیج دانشجویی و کادر اجرایی جشنواره دانشجویی رویش با مدیرکل صداوسیما یزد و جمعی از مدیران این سازمان ساعاتی پیش در محل صداوسیما مرکز یزد برگزار شد.
احمد پهلوانیان در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در راستای برگزاری جشنواره ادبی و هنری رویش در سطح دانشگاه‌های استان، تصریح کرد: بهره گیری صحیح ابزار هنر و رسانه نقش مهمی در ارتقا و تعالی فرهنگ جامعه دارد و سوق دادن دانشجویان به سمت فعالیت‌ها هنری و ادبی به‌خصوص فعالیت‌ها ارزشی در این عرصه، اقدامی لازم و ضروری است که باید موردتوجه جدی جامعه دانشگاهی و مسئولین ذی ربط قرار بگیرد.

مدیرکل صداوسیما مرکز یزد در ادامه با اشاره به تأثیرگذاری قشر دانشجو در جامعه، یادآور شد: جشنواره ادبی هنری رویش به‌عنوان یک حرکت تأثیرگذار در عرصه فرهنگی و هنری در استان باید به‌خوبی به جامعه معرفی شود و فعالیت‌ها و آثار ادبی و هنری دانشجویان در این عرصه نیز باید موردتوجه قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم در جامعه ما فضیلت‌های انسانی و اخلاقی رشد نموده و گسترش پیدا کند، باید هنر رواج داده شود.

پهلوانیان بابیان اینکه با گرد هم آوردن هنرمندان جوان زمینه رشد و پیشرفت آنان فراهم شده و هنرمندان ارزشی و متعهد می‌توانند در سایه‌سار رشد همدیگر جامعه را به سمت تعالی سوق بدهند، اظهار داشت: جشنواره دانشجویی رویش با توجه به موضوعات خوب و متنوع آن گامی مؤثر در این راستا به شمار می‌رود.

مدیرکل صداوسیما در پایان با تأکید مجدد بر لزوم توجه و حمایت از این جشنواره دانشجویی در خصوص پوشش خبری و انعکاس اخبار برنامه‌های این جشنواره در بخش‌های مختلف شبکه تابان قول مساعدت و همکاری داد.

گفتنی است بیش از ۲ هزار اثر هنری توسط دانشجویان یزدی به سومین دوره جشنواره ادبی هنری رویش که به همت بسیج دانشجویی و همکاری دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود، ارسال‌شده است و اختتامیه و برنامه‌های جانبی این جشنواره نظیر نمایش آثار و کارگاه‌های متنوع از سوم لغایت هفتم اسفندماه در دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات