مداح اهل بیت در گفتگو با «بسیج»:

دفاع حضرت زهرا (س) از ولایت حقانیت امیرالمومنین را به اثبات رساند

فراهانی گفت: حضرت زهرا (س) در عرصه دفاع از حریم ولایت خطبه های بلیغی خواندند و در ان ها بحث حقانیت و جانشینی علی (ع) را بعد از رسول اکرم (ص) به اثبات رساندند.
کد خبر: ۸۹۹۰۱۶۸
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰

محمد فراهانی مداح اهل بیت در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: در زندگی حضرت زهرا (س) جنبه های زیاد و درخشانی به چشم می خورد که می توان در مورد آنها سخن گفت ولی مهمترین آنها به قضیه دفاع ایشان از ولایت بر می گردد.

وی افزود: بعد از پیامبر (ص) کسانی که غاصب حق امیرالمومنین علی (ع) بودند سعی داشتند طوری این مسئله را کتمان کنند که حقانیت حضرت علی (ع) در تاریخ مطرح نشود.

مداح اهل بیت تصریح کرد: در این زمان وجود حضرت زهرا (س) بود که وارد میدان عمل شدند و ایشان که در برابر نامحرمی که نابینا بود خود را پنهان می کردند در عرصه دفاع از حریم ولایت خطبه های بلیغی خواندند و در ان ها بحث حقانیت و جانشینی علی (ع) را بعد از  رسول اکرم (ص) به اثبات رساندند.

مسئول سابق بسیج مداحان اظهار داشت: شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) و مخفی بودن مزار ایشان اجازه نداد که غاصبین بتوانند حق مولا علی (ع) را کتمان کنند. با شهادت حضرت زهرا (س)  ظلم در حق تاریخ و بشریت صورت گرفت و تاریخ قضاوت کرد. اگر علامه امینی در الغدیر توانست خلافت حضرت علی (ع) را ثابت کند این مسئله ثمره قیام وجود مقدس حضرت زهرا (س) است.

 

ارسال نظرات