خبرهای داغ:
با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان البرز ۱۴ عضو یک شرکت هرمی که با سپرده گذاری اقدام به عضو گیری و فعالیت غیر قانونی می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۹۹۰۱۶۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ جواد صفایی گفت: در پی دریافت گزارش‌های مبنی بر فعالیت تعدادی از افراد جوان در قالب شرکت هرمی در منزلی در حصارک کرج با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پیگیری آن در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی افزود:ماموران با انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت  خبر با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل مورد نظر شده و در بازرسی از آن جان تعدادی مدارک و مستندات مربوط به شرکت‌های هرمی را کشف کردند.

سرهنگ صفایی ادامه داد: در این رابطه ۱۴ نفر از اعضای باند بودند دستگیر و به صراحت به فعالیت و عضویت در یک شرکت هرمی اعتراف کرده و اذعان داشتند که اهل شهر‌های مختلف استان‌های شرقی کشور هستند که هر یک پس از سرمایه گذاری مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال در شرکت هرمی مذکور اقدام به فعالیت و عضویت می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و از آنجا با قرار وثیقه قانونی و روانه زندان شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها