خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

ارایه‌ خدمات به هنگام وظیفه کارکنان است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین: ارایه‌ خدمات به هنگام و به موقع وظیفه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین است.
کد خبر: ۸۹۹۰۱۴۲
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در نشست با کارکنان تعاون با بیان اینکه ارایه‌ی خدمات حمایتی و معیشتی در معاونت تعاون بنیاد انجام می‌شود، گفت: این موضوع نشاندهنده اهمیت و حساس بودن کار در این معاونت است به همین دلیل کارمندان باید با دقت امور خود را انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه کارمندان باید در ارایه‌ی خدمات‌دهی با کیفیت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران تلاش کنند، افزود: همچنین کارکنان باید خواسته‌های جامعه ایثارگران را به موقع و به جا انجام دهند تا آنها شیرینی طعم کار انجام شده را بچشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: کارکنان باید براساس قوانین و بخشنامه خدمات را به هنگام به جامعه ایثارگران ارایه دهند تا رضایتمندی این قشر معظم جامعه را به دست آورند.
این مسوول افزود: همچنین کارکنان در ارایه‌ی خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران، باید حق آنها را ادا کنند تا حقی از آنها بر گردن‌شان نماند.
حقایق‌پور گفت: کارکنان با انجام درست وظایف خود و آگاهی کامل از بخشنامه‌ها و قوانین می‌توانند بخش قابل توجهی از مشکلات ایثارگران را برطرف کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه قوانین و بخشنامه‌ها به عنوان اسناد بالادستی، فصل‌الخطاب همه کارکنان است، افزود: همه کارمندان باید براساس این اسناد عمل کنند تا در انجام امور وحدت‌رویه وجود داشته باشد.
وی با بیان اینکه نقد کردن زمینه‌ی پیشرفت فردی و اجتماعی فرد را فراهم می‌کند، گفت: باید در کنار این مهم کارکنان راهکارهای منطقی خود را ارایه دهند تا مشکلات برطرف گردد.
این مسوول افزود: روسا و معاونان بنیاد با نیروهای زیرمجموعه خود نشست‌هایی را داشته باشند تا با توجیه کردن اجرای قوانین و بخشنامه‌ها، آنها بیشتر در انجام دادن وظایف خود موفق باشند.
حقایق‌پور با بیان اینکه روز بزرگداشت شهید روز پاسداشت شهداست، گفت: این روز به منظور شناساندن سیره شهدا به مردم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه فرصت مغتنمی است و باید همه‌ی ما از آن استفاده بهینه کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: کارکنان در اجرای باشکوه‌تر برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا تلاش کنند تا بتوانیم این روز را به بیشتر آحاد جامعه بشناسانیم.
این مسوول به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: مردم ما مثل همیشه در لحظه‌هایی حساس و بحرانی با حضور در راهپیمایی‌ها از نظام جمهوری اسلامی حراست می‌کنند.
حقایق‌پور افزود: مردم ما باور دارند که نظام جمهوری اسلامی به حق برپا شده به همین دلیل از آرمان‌های این نظام و همچنین شهدا و امام راحل دفاع کرده و می‌کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) گفت: همه ما باید از پیروان راستین این بانوی بزرگوار باشیم و از سیره و منش ایشان درس بگیریم تا بتوانیم در دنیا و آخرت سعادتمند شویم.
در ادامه این جلسه، محمدرضا علی‌اکبربیک معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین مطالبی در خصوص پرداخت وام مسکن، ساماندهی گلزارهای شهدا، تعویض سنگ مزار شهدا، روز بزرگداشت شهدا و تسهیلات بیمه عمر بیان کرد.
همچنین هر یک از کارکنان حوزه تعاون بنیاد استان مسایل و مشکلات خود را مطرح کردند و خواستار اتخاذ راهکارهایی برای رفع آنها شدند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها