معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از اجرایی شدن ۷۰ طرح محرومیت‌زدایی با مشارکت قرارگاه ثامن الائمه (ع) در استان خراسان جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۰۰۶۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، مصطفی خاکسار قهروردی با بیان این خبر افزود: ۷۰ طرح محرومیت‌زدایی در سه دهستان محروم بندان شهرستان نهبندان، لانو شهرستان سربیشه و گزیک شهرستان درمیان با مشارکت قرارگاه ثامن الائمه (ع) اجرا خواهد شد.

وی احداث بند خاکی و سیل بند، کمک به تعمیر، تکمیل و احداث مساجد، احیا و مرمت قنات‌ها و کانال‌های آب‌رسانی، احداث یا تکمیل غسالخانه، مرمت و نوسازی مدارس و ترمیم مزار شهدا را از جمله این طرح‌ها برشمرد.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی در ادامه مرمت و تعمیر منازل مسکونی محرومان، احداث و تکمیل کتابخانه، احداث سرویس بهداشتی و حمام در منازل و احداث سرویس بهداشتی مدارس و مساجد را از دیگر طرح‌های محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی رضوی در این استان معرفی کرد.

خاکسار با بیان اینکه خراسان جنوبی در زمره استان‌های محروم کشور قرار دارد، عنوان کرد: آستان قدس رضوی با هدف تأمین زیر ساخت‌های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در مناطق محروم اقدام به اجرای طرح‌های مختلفی محرومیت‌زدایی در این استان کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها