رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بانه با بیان اینکه بارش باران در محور سقز - بانه آغاز شده است گفت: این بارش‌ها در ارتفاعات کوهستانی این مسر در " گردنه خان" به صورت برف است ولذا می‌طلبد که رانندگان با احتیاط در این محور تردد کنند.
کد خبر: ۸۹۹۰۰۰۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، انور طا‌هایی با اعلام این موضوع اظهار داشت: بارش باران از عصر روز جمعه ۲۸ بهمن ماه مانند بیشتر نقاط استان کردستان در بانه نیز آغاز شده و موجب لغزندگی جاده‌ها شده است.

وی اضافه کرد: از اوایل بامداد امروز بارش‌ها در گردنه خان " مسیر کوهستانی" محور بانه - سقز" به صورت برف تغییر شکل داده است و هم زمان با شروع بارش راهداران اداره راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای بانه مستقر در پایگاه کوهستانی گردنه خان در این مسیر مستقر شده و عملیات راهداری را با تمام توان انجام می‌دهند.

طا‌هایی اظهار کرد: در حال حاضر شاهد مه گرفتگی و بارش برف در گردنه خان هستیم و از رانندگان می‌خواهیم از سفر‌های غیرضرور در این مسیر‌ها خودداری کرده و در صورت لزوم، لوازم ایمنی را به همراه داشته باشند و با احتیاط در این محور تردد کنند.

رئیس اداره راهداری بانه بیان کرد: با وجود بارش برف در این محور، راه مواصلاتی بانه - سقز در مسیر گردنه خان شهرستان بانه باز است و تردد در آن جریان دارد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات