سومین یادواره سرداران و 136 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، روز دوشنبه 30 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۹۹۶۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، احسان توده روستا مسئول ستاد یادواره سرداران و ۱۳۶ شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفتگو با بسیج گفت : امسال سومین یادواره سرداران و ۱۳۶ شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز با عنوان حاتم جبهه ها روز دوشنبه 30 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

وی افزود :امسال برنامه های متنوعی اعم از برپایی نمایشگاه با غرفه های متنوع ، دکلمه خوانی توسط فرزند شهید مدافع حرم سردار حمزه کاظمی ، تئاتر ، شعر خوانی همراه با سخنرانی سردار حسینی مطلق و مدیحه سرایی حاج سیدرضا نریمانی دیده شده.

وی ادامه داد : در فضاسازی محل برگزاری یادواره سعی شده تا حال و هوای شهدا علی الخصوص شهدای تدارکات حس گردد وجه تمایز این برنامه با سالهای قبل این است که میهمان ویژه این برنامه ۲ تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس هستند.

مسئول ستاد یادواره سرداران و ۱۳۶ شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پایان گفت : این یادواره با حضور خانواده های معظم و معزز شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و بسیجیان و پاسداران و دانش آموزان می باشد و در پایان از تمامی عزیزانی که ما را در برپایی این مراسم یاری نموده اند کمال تشکر داریم.

 

برگزاری سومین یادواره سرداران و 136 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها