امام جمعه فردیس با اشاره به دستگیری جاسوس آمریکایی در کشور گفت: تحرکات دشمنان علیه جمهوری اسلامی نشان از ترس آنها است.
کد خبر: ۸۹۸۹۹۵۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ایمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته فردیس، با بیان اینکه انسان از خدمت رسانی و نیکی کردن به دیگران هیچگاه بی نیاز نمی شود، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه موجب افزایش همدلی و وحدت میان مردم می شود.

تحرکات دشمنان علیه جمهوری اسلامی نشان از ترس آنها است

امام جمعه فردیس در ادامه از تشییع پیکر دو شهید گمنام در این شهر خبر داد و عنوان کرد: نگهداشتن یاد و خاطره شهدا از ایثار و شهادت کمتر نیست و تشییع پیکر شهدا در شهر موجب تغییر حال و هوای مردم و اشاعه فرهنگ حق پذیری و از خود گذشتگی در جامعه می شود.

وی از برگزاری مراسم متمرکز یادواره شهدای شهرستان فردیس نیز خبر داد و افزود: هدف از برگزاری این مراسم، اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در نوجوانان و جوانان است و امید داریم بتوانیم در مسیر اهل بیت (ع) گام برداریم و مانند آنها به دنبال اهداف الهی حرکت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ایمانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع دست اندرکاران کنگره سیستان و بلوچستان بر فرمایشات معظم له مبنی بر اینکه شهادت و ایثارگری رمز موفقیت جامعه اسلامی است و حالا ترویج این فرهنگ در جامعه موجب توسعه و پیشرفت کشور می شود، خاطرنشان کرد: از خودگذشتگی و شهادت روحیه ای است که هرکه در دل داشته باشد، رئوف و خدا دوست می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، تاکید کرد: دشمنان جمهوری اسلامی با تبلیغات علیه جامعه اسلامی، می گفتند که شعارهای مردم در راهپیمایی، علیه نظام خواهد بود اما ملت ایران دوباره با حضور خود تمام معادلات و تصورات دشمنان را بهم زدند.

ترس دشمنان نظام از قدرت جمهوری اسلامی

امام جمعه فردیس در ادامه راه اندازی جنگ داخلی در سوریه را ترس اسرائیل از هم مرز شدن با ایران اعلام کرد و گفت: آنها می خواستند با به آشوب کشیدن کشور های اطراف ایران، جمهوری اسلامی را در خود محصور کنند اما جبهه مقاومت با ایجاد امنیت در منطقه، تمام نقشه های آنها را بهم ریخت.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به دستگیری جاسوس آمریکایی در ایران، تصریح کرد: وی در سال ۸۶ با تشکیل موسسه میراث پارسیان با یک تیم سفارش شده از طرف دشمنان جمهوری اسلامی بر روی بحران های کشور به ویژه آب و خشکسالی تحقیقات گسترده ای انجام می داد و با پوشش این حوزه ها اقدام به جذب عضو می کرد.

حجت الاسلام ایمانی با بیان اینکه جاسوس آمریکایی در مراکز نظامی و امنیتی تحقیقات خود را انجام می داد، گفت: وی به بهانه فیلم برداری از حیوانات و مراتع، از سایت های موشکی و امنیتی کشور فیلم برداری می کرد.

وی با اشاره به اینکه بودجه تحقیقات جاسوس آمریکایی از آمریکا تامین شده بود، بیان کرد: تحرکات دشمنان نشان دهنده ترس آنها از کشور جمهوری اسلامی است.
امام جمعه فردیس خاطرنشان کرد: اگر مردم و مسئولان کشور با هم وحدت داشته باشند و از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیروی کنند، همانند گذشته از مشکلات عبور خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها