حجت الاسلام فراهانی در گفتگو با«بسیج» عنوان کرد
مسئول گروه جهادی فدائیان عدالت گفت: یکی از جدیدترین اقدامات ما، حمایت از گروه جهادی شهید شهسواری جهت تکمیل حمام و سرویس بهداشتی یک معلول در روستای بخش جازموریان کرمان بود که انجام گرفت.
کد خبر: ۸۹۸۹۹۴۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

حجت الاسلام محمدرضا فراهانی بسیجی جهادگر و مسئول گروه جهادی تبلیغی فدائیان عدالت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات جهادی این گروه در روستاهای محروم و دور افتاده کشورمان اظهار داشت: یکی از جدیدترین اقدامات گروه جهادی تبلیغی فدائیان عدالت، حمایت از گروه جهادی شهید شهسواری جهت تکمیل حمام و سرویس بهداشتی یک معلول در روستای بخش جازموریان کرمان بود که انجام گرفت.

این بسیجی جهادگر خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی از روستاهای کرمان وضعیت محرومیت و نیازمندی مردم ، به قدری شدید است که برخی از روستائیان حتی از داشتن سرویس بهداشتی و حمام هم محروم هستند.

مسئول گروه جهادی فدائیان عدالت  بیان داشت: یکی از این نمونه های محرومیت، یک معلول در روستای بخش جاموزیان بود که حمام و سرویس بهداشتی هم نداشت. بنابراین ما با حمایت از گروه شهید شهسواری این مشکل معلول را حل کردیم و سرویس بهداشتی و حمام خانه او را تکمیل کردیم.

 حجت الاسلام فراهانی در پایان مطلب بیان داشت: علاوه بر این توزیع گوشت قربانی بین ۳۶خانوار در روستای شهیدسالاری انجام شد.

 

ارسال نظرات