تقوا موجب نورانیت صورت و رضایت خدا از انسان می شود/ حضرت فاطمه(س) به مبارزه با کفر و نفاقمی پرداخت

حجت‌الاسلام حسن قربانی در خطبه‌های نماز جمعه پل‌سفید سوادکوه با اشاره به اینکه تقوا، صورت‌ها را نورانی و خدا را از انسان راضی می‌کند و درجات معنوی انسان را بیشتر می‌کند، اظهار کرد: تبعیت محض از قرآن حضرت محمد (ص) باعث تقوا می‌شود و حلال و حرام الهی در قرآن وجود‌ دارد.
کد خبر: ۸۹۸۹۹۳۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام حسن قربانی در خطبه‌های نماز جمعه پل‌سفید سوادکوه با اشاره به اینکه تقوا، صورت‌ها را نورانی و خدا را از انسان راضی می‌کند و درجات معنوی انسان را بیشتر می‌کند، اظهار کرد: تبعیت محض از قرآن حضرت محمد (ص) باعث تقوا می‌شود و حلال و حرام الهی در قرآن وجود‌ دارد.

وی با بیان اینکه اصل هدایت در ادیان مختلف وجود‌ دارد، افزود: اجرای فرمان الهی در دستور‌ کار پیامبران قرار‌ داشت و کنار‌ گذاشتن حسد، جهل و جنگ باعث می‌شود که انسان حقیقت را بفهمد.

امام‌ جمعه پل‌سفید سوادکوه با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) میزان و عدل در داوری است، خاطر‌نشان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) تکلیف در موضوع مبارزه با نفاق و کفر داشت و در این تکلیف، امتحان‌ شد و او می‌خواست تا نظام امامت که امر‌خدا و وعده رسول‌خدا بود نهایت استقامت و نهایت مظلومیت در مبارزه و نیز در بستر بیماری‌ داشت.

این مسؤول با بیان اینکه فدک حق مسلم حضرت‌زهرا(س) بود که از ایشان گرفتند به وصیت ایشان درباره دفن شبانه، اظهار‌ کرد: اگر کسی نماز می‌خواند، مشروعیت برای غاصبان بود و با این حرکت عبادی به وصایای رسول‌خدا عمل‌کرد.

قربانی با قدردانی از راهپیمایی با‌شکوه 22 بهمن‌ماه، گفت: پیام به خارج‌نشینان که برخی‌ها را تحریک می‌کنند می‌گویم به داخل کشور بیایند و مکان‌هایی را برای تجمع اعلام می‌کنند خودشان هم بیایند و روحانیت با شاه در داخل کشور مبارزه می‌کردند و اگر مبارزید در داخل بیاید و مبارزه کنید و ملت در 22 بهمن جواب‌ داد تا کسانی که با خائنان ساختند و در هشت سال دفاع مقدس جوانان ما را شهید کردند به داخل کشور بیایند تا وزن دشمنان انقلاب اسلامی مشخص شود و راهپیمایی 22 بهمن امسال پل‌سفید سوادکوه بعد از انقلاب بی‌نظیر‌ بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها