با حضور مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری؛
تفاهم نامه همکاری در راستای توسعه علم و فناوری بین سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری و آستان قدس رضوی با حضور حسین قدیانی، مسئول سازمان بسیج علمی و طهرانچی، معاون علمی آستان قدس رضوی به امضاء رسید.
کد خبر: ۸۹۸۹۹۱۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، تفاهم نامه همکاری در راستای توسعه علم و فناوری بین سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری و آستان قدس رضوی با حضور حسین قدیانی، مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری و طهرانچی، معاون علمی آستان قدس رضوی  در ساختمان بنیاد پژوهشی آستان قدس به امضاء رسید.

 این تفاهم نامه در راستای هم افزایی ظرفیت‌ها است

حسین قدیانی در خصوص امضاء این تفاهم نامه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ضمن اشاره به این که یکی از بحث‌های جدی در فضای علمی و فناوری کشور هم افزایی ظرفیت‌ها است گفت: امیدورایم با امضاء این تفاهم نامه بتوانیم ظرفیت‌های آستان قدس  و پتانسیل‌های موجود در سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری را کنار هم قرار دهیم و به این ترتیب در راستای اهداف نظام گام برداریم.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی وفناوری افزود: آینده روشنی در پیش رو داریم و انشاء الله که بر اساس این اقداماتی که  رقم می‌خورد، بتوانیم سازمان‌دهی، هماهنگی و همگرایی خوبی در فعالیت‌های علمی را شاهد باشیم.

 سازمان بسیج علمی و پژوهشی به عنوان نهاد انقلابی در راستای تحقیق پیشرفت علمی تلاش می‌کند 

در ادامه طهرانچی، معاون علمی آستان قدس به خبرنگار خبرگزاری علم وفناوری در خصوص امضاء تفاهم نامه گفت: سازمان بسیج علمی و پژوهشی به عنوان نهاد انقلابی در راستای تحقیق پیشرفت علمی تلاش می‌کند و به این خاطر از جایگاه خاصی برخوردار است.

وی افزود: رویکرد تولیت آستان قدس رضوی تسری دادن علم  به موضوعات ادارهٔ  آستان قدس است، بنابراین ما در حرکت علمی خود باید به مجموعه‌های که خادمان علمی حضرت امام رضا(ع) محسوب می شوند تکیه کنیم، به این خاطر سازمان بسیج علمی وپژوهشی و خصوصا  سازمان علمی و پژوهشی خراسان رضوی را به عنوان یاران صدیقی انتخاب کرده‌ایم که انشا الله با این تفاهم نامه بشود اقدامات خوبی را انجام داد.

وی در ادامه ره‌آورد« ایده پروری سوغات فرهنگی مشهد» را از تجربیات موفق همکاری میان بسیج  علمی و آستان قدس دانست و افزود: این تفاهم نامه را روزی امضاء کرده‌ایم که اولین تجربه موفق را با هم داشته‌ایم.

 منبع: خبرگزاری علم و فناوری

ارسال نظرات