دکتر کاظمی:

حجاب دانش‌آموزان ایران هدف امروز دشمنان انقلاب است

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: حجاب و غیرت دانش آموزان ایران اسلامی به شدت مورد طمع دشمنان قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۹۸۹۹۰۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶

به گزارش سرویس دانش آموزی خبرگزاری بسیج، دکترعلیرضا کاظمی معاون فرهنگی پرورشی وزارت آموزش و پرورش در کنگره ملی شهید شاخص دانش آموزی کشور، شهید«محمدحسین ذولفقاری» با بیان این‌که اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران، میراث ارزشمند خون شهدا است، اظهار کرد: شهید ذولفقاری یکی از سرآمدترین شهدای هست سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: نهادینه کردن ارزش های شهید و شهادت بین دانش آموزان یکی از مهمترین نیاز های توسعه امروز جامعه ایران است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش ‌و پرورش در ادامه برگزاری مراسم‌های یادواره شهدا تنها راه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و بیان کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب باید بیش از پیش با ارزش های انقلاب اسلامی و شهدا آشنا شوند.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی، نماز اول وقت و صبوری را از جمله فرهنگ‌های ایثار و شهادت است افزود، امروزه بیشترین آسیب کشور از حوزه فرهنگی متوجه کشور و جوانان می شود.

کاظمی بصیرت افزایی و تبعیت از ولایت فقیه را مهمترین راه برای ایستادگی در برابر توطئه شوم دشمنان دانست و افزود: پیروی از ولایت در تمام عرصه‌ها مهمترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی در ابتدا تاکنون بوده است.

وی با بیان این که حجاب و غیرت دانش آموزان ایران اسلامی به شدت مورد طمع دشمنان قرار گرفته است، از مسئولان به ویژه دست اندرکاران فرهنگی و پرورشی درخواست نمود تا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در دستور کار ویژه خود قرار دادند.

ارسال نظرات