امام جمعه موقت آبدانان گفت: قدرت حقیقی کشورحضور مردم ، تبعیت از ولایت و راه ندادن بیگانگان در مسئله حکومت و حاکمیت سیاسی کشور است.
کد خبر: ۸۹۸۹۸۹۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام "سید حسن حسینی" خطیب موقت جمعه آبدانان باتسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت:حضرت فاطمه زهرا با شیوه هاو روش های مختلف از ولایت دفاع کردند و ما باید سیره ی زندگی ، مبارزاتی و ولایتمداری حضرت زهرا را الگوی خود قراردهیم
وی در بخش دیگر از خطبه ها به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22بهمن و پیامدهای داخلی و خارجی این حضور اشاره و افزود:این حضور نشان داد که سلاح ایمان برنده تر از بمب اتم است و هیچ چیز نمی تواند مانع حضور مردم شود.

حسینی مظهر قدرت حقیقی را حضور مردم و تبعیت از ولایت الهی دانست و اضافه کرد:برترین حربه سیاسی در این راهپیمایی راه ندادن بیگانگان در مسئله حکومت و حاکمیت سیاسی کشور است.
خطیب جمعه آبدانان استقامت بر استکبار ستیزی و آرمان ها،اقتصاد مستقل و فرهنگی غیر وابسته به بیگانه را مهم ترین پیامد داخلی دانست و افزود: مردم مظهر اقتدار این کشورند که با پایبندیشان به آرمانها،هیچ وقت از اصل نظام عقب نشینی نکرده اند

مختلفی از جمله  اشاره به حضور تماشایی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پیامد های مثبت داخلی و خارجی آن گفت: وحدت ، استقامت بر آرمانها و ولایتمداری از پیامد های این حضور باشکوه بود.

وی در ادامه به کودتای نافرجام رضا خانی در سال۱۲۹۹ اشاره کردو گفت: این کودتای نافرجام که هدفش ازبین بردن استقلال و کشف حجاب بود درس عبرتی تاریخی است که با آگاهی مردم و روحانیت نافرجام ماند.

 خطیب جمعه آبدانان در بخش پایانی خطبه ها اشاره به ساقط شدن اف۱۶ اسراییل توسط موشکهای سوری اشاره کرد و افزود: این اقدام نشان از قدرت و استقلال طلبی ملت سوریه است.

 

ارسال نظرات