امام جمعه هرات اظهار داشت: ۲۲ بهمن مظهر اقتدار حقیقی نظام و نماد وحدت و استقامت ملت بزرگ ایران است.
کد خبر: ۸۹۸۹۸۶۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۷
به گزارشخبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ خطیب نماز جمعه هرات در خطبه‌های این هفته خود در جمع نمازگزاران هراتی به تبیین اهمیت دعای ندبه پرداخت و اظهار داشت: در زمان غیبت حضرت صاحب الزمان این دعا می‌تواند باعث تجدید عهد و میثاق با صاحب الزمان (عج) باشد.

حجت الاسلام محمد علی جعفری از عموم شهروندان خواست در مراسم دعای ندبه حضور پرشور و مستمر داشته باشند.

جعفری در بخشی از سخنانش با تشکر از حضور باشکوه ملت مردم خاتم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم با حضور باشکوه و تماشایی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کرده اند که به اصل نظام و ولایت فقیه پایبند هستند و همواره از ارزش‌های اسلامی دفاع خواهند کرد.

امام جمعه هرات افزود: ۲۲ بهمن مظهر اقتدار حقیقی نظام و نماد وحدت و استقامت ملت بزرگ ایران است.

جعفری گفت: مردم در طول تاریخ انقلاب هموراه یار و یاور نظام بودند و در همه صحنه‌ها حضور پرشور داشتند بنابراین مسئولین باید قدردان این ملت باشند و در جهت خدمت خالصانه قدم بردارند.

وی با تسلیت شهادت محمد رضا فلاحتی شهید امنیت شهرستان خاتم خاطر نشان کرد: برای امنیت کنونی کشورمان سرمایه گذاری‌های زیادی شده است و شهدای انقلاب و دفاع مقدس و هم اکنون نیز شهدای مدافع امنیت، کشور را تضمین کرده اند.

خطیب نماز جمعه هرات در پایان ضمن تشکر از عوامل شهرداری هرات، نیروی انتظامی و مدیریت بحران درباره رسیدگی به سقف مسجد جامع هرات خواستار محاکمه کسانی شد که در این زمینه کم کاری کردند.
ارسال نظرات