خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) در جمع نمازگزاران مسجد زینبیه خیابان نوبهار و بسیجیان پایگاه شهید رجایی قم حضور یافت.
کد خبر: ۸۹۸۹۸۴۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام خدابنده لو طی سخنانی در جمع بسیجیان پایگاه شهید رجایی در مسجد زینبیه خیابان نوبهار اظهار داشت: هدف امام خمینی (ره) از انقلاب زمینه سازی ظهور حضرت مهدی (عج) بوده و مستکبران از این می‌ترسند که انقلاب به ایران محدود نشود و افرادی مانند شیخ زکزاکی در نیجریه، شیخ عیسی قاسم در بحرین، شیخ نمر در عربستان و امثال این شخصیت‌ها در جهان ظهور کنند و فریاد این انقلاب را به گوش مستضعفان و ستم دیدگان جهان برسانند و این انقلاب در جهان گسترش پیدا کند که به حول و قوه الهی این کار انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی‌های انجام شده، ایران در زمینه‌های علمی، تکنولوژی، فناوری‌های پیشرفته و تولید علم یکی از کشور‌های مطرح در منطقه است و به لطف فداکاری جوانان ما در عراق و سوریه و کشور‌های اسلامی، ایران یک الگوی برتر در منطقه است و ما باید شکرگذار خداوند متعال به خاطر این عزت باشیم.
خدابنده لو خطاب به جوانان و بسیجیان گفت: شما باید در جبهه جنگ نرم که مورد تاکید حضرت امام خامنه‌ای است به صورت جهادی کار کنید و از فضای مجازی بیشترین استفاده را برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ببرید.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین (ع) در پایان افزود: رمز پیروزی این ملت بصیرت و اطاعت از رهبری است باید برای افزایش بصیرت در مردم تلاش کنیم و ما هم یک سرباز برای انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) باشیم.
حجت‌الاسلام خدابنده لو همچنین از پایگاه ۷ شهید رجایی بازدید کرد و در جمع متربیان حلقه صالحین این پایگاه حضور یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها