امام جمعه هریس:

فاطمه زهرا(س) مذهب تشیع را تثبیت کردند

امام جمعه هریس در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری دخت نبی اکرم(س)، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) مذهب تشیع را در میان مسلمانان جهان تثبیت کردند.
کد خبر: ۸۹۸۹۸۲۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام قهرمان احمدی اظهار کرد: در مورد عزت جایگاه حضرت فاطمه(س) باید گفت خدمتی که آن حضرت کردند هیچ یک از ائمه اطهار علیهم السلام موفق به آن خدمت نشدند و آن تثبیت تشیع می باشد.
وی ادامه داد: حضرت علی(ع) بنا به سفارش پیامبر مامور نبودند بعضی از کارها را انجام دهند اما آن کسی که بدون تقیه زندگی کرد و موجب شد باعث تثبیت تشیع شود وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) بود.
حجت الاسلام احمدی گفت: حضرت زهرا(س) نورآفرین و ظلم ستیز بود و اگر ایشان بانویی بود که فقط در نماز، سجاده و تسبیح خلاصه می شد، هیچگاه او را به شهادت نمی رساندند و دشمن فهمید که این زن سرآمد همه انسان ها در تاریخ بشر است، او را شهید کردند.
وی راهپیمایی امسال 22 بهمن را یک حادثه خیره کننده دانست و گفت: مسوولین کشور باید قدر این پدیده بی نظیر را بدانند و با استقامت کامل و روحیه انقلابی و عمل جهادی به ملت عزیز خدمت و از آرمان های انقلاب دفاع کنند.
حجت الاسلام احمدی افزود: حضور پرشور و شعور مردم انقلابی ایران اسلامی در این حماسه به یاد ماندنی، علاوه بر بیمه کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی، باعث تعجب و حیرت دشمنان نیزشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها