با حضور مدیر کل صدا و سیمای استان یزد و جمعی از مسئولین شهرستان اردکان، از جدیدترین فیلم کارگردان جوان و بسیجی اردکانی رونمایی شد.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۸۹
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، احمد پهلوانیان در مراسم رونمایی از جدیدترین فیلم کارگردان جوان اردکانی گفت: به نظر من یکی از بزرگترین افتخارات برای همه مسئولین یک شهرستان و استان این است که از هنر و هنرمند حمایت کنند، این افتخار بزرگی است.
وی افزود: من اعتقاد جدی به این مطلب دارم که هیچ توسعه‌ای در هیچ کجا اتفاق نمی‌افتد مگر در بستر توسعه اجتماعی. توسعه صنعتی حتی اتفاق نمی‌افتد مگر در بستر توسعه اجتماعی. توسعه سیاسی اتفاق نمی‌افتد مگر در بستر توسعه فرهنگی.
مدیر کل صدا و سیمای استان یزد اظهار داشت: ما هرگونه رشد، پیشرفت و بالندگی که بخواهیم در جامعه داشته باشیم در بستر پیشرفت و بالندگی و رشد فرهنگی است و هنر، بازوی توانای فرهنگ است. هنر می‌تواند به یک جامعه نشاط بدهدو هنر می‌تواند که یک جامعه را با انگیزه کند. جامعه‌ای که مردم آن اهل هنر باشند و سالن‌های سینما و تئاتر آن شلوغ باشدمردمانش پر انرژی، مهربان و زنده دل هستند.
وی گفت: ما امروز می‌بینیم کهاخلاق مردم در برخی از شهرهازبر شده است و سطح تماسشان با خشونت همراه شده است و در خیابان و موقع رانندگی باهم نامهربان هستند، یکی از عواملی که می‌تواند از این زبری و خشونت جلوگیری کند هنر و زبان هنر است.
پهلوانیان از کارگردان جوان و بسیجی اردکانی و حامیان این اثر تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است که " فیلم B. + " هشتمین و جدیدتدترین فیلم رضا صفدرخان است که به یک معضل اجتماعی پرداخته است و به نوعی تقابل بین انسانیت و هوای نفس را به تصویر کشیده است.
این فیلم که به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی رضا صفدرخان ساخته شده است هم اکنون در پنج جشنواره بین المللی حضور دارد.
در پایان مراسم، از عوامل و دست اندرکاران این فیلم با اهداء لوح سپاس وهدایایی تجلیل شد.
رونمایی از " فیلم B. + " با حضور مدیر کل صدا و سیمای استان یزد، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جمع دیگری از مسئولان شهرستان، هنرمندان و خیل کثیری از علاقمندان به هنر سینما در محل فرهنگسرای آیت الله سید روح الله خاتمی (ره) شهرستان اردکان برگزار شد.
ارسال نظرات