برگزاری ششمین دوره جشنواره نمایشگاه های مدرسه انقلاب در استان

روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گفت: ششمین دوره جشنواره نمایشگاه های مدرسه انقلاب در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۸۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ محمد آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب به مجموعه فعالیت هایی اطلاق می شود که دانش آموزان عضو انجمن اسلامی با همکاری دیگر تشکل ها با افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب به روایت گری در چهار موضوع: دیروزما، امروز ما، فردای ما، و جهان، بدون ترور می پردازند.

وی عنوان داشت: موضوع بررسی انواع ترورها و راه های مقابله با آن با عنوان "جهان، بدون ترور" بعنوان بخش ویژه این نمایشگاه ها در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: تشکیل گروه سرود و تئاتر، برپایی هیئت انصارالمهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) اجرای مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی،برگزاری حلقه علمی معرفتی، برگزاری تریبون آزاد، اکران فیلم های جشنواره مردمی عمار و برپایی جشن های پیروزی انقلاب از برنامه های جانبی این نمایشگاه می باشد.

لازم به ذکر است این نمایشگاه ها از تاریخ 12 بهمن ماه در بیش از  70 مدرسه متوسطه اول و دوم دخترانه و پسرانه در حال برگزاریست و تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات