خبرهای داغ:
امام جمعه شهر سردرود در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: مردم در دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن سنگ تمام گذاشتند و حمایت خود را از انقلاب نشان دادند اکنون نوبت مسئولان است که این حضور را با انجام درست وظایفشان در رفع مشکلات پاسخ بدهند.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۶۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  جلیل جلیلی با اشاره به سالروز به قیام ۲۹ بهمن تبریز اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی است برای بازخوانی راز ماندگاری انقلاب اسلامی است که سخن حق از جمله عوامل مهم  تداوم و استمرار انقلاب است.

وی بیان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از برگ‌های زرین حماسه‌های ملت غیور ایران است و در این میان مردم آذربایجان نقش پیشتازی دارند.

حجت الاسلام جلیلی افزود: خیلی از انقلاب‌ها در یک سده اخیر مانند انقلاب روسیه، فرانسه و انقلاب الجزایر انجام گرفته ولی بخاطر نبود ایدئولوژی موافق با فطرت در کمترین زمان دچار افول شده است.

وی ادامه داد: ارزش‌ها و شعارهای انقلاب موافق با فطرت خدادادی انسان است از این جهت ملت‌های آزاده در سراسر دنیا به این انقلاب امید دارند.

 حجت الاسلام جلیلی با اشاره مردمی بودن ذات اسلام افزود: انقلاب ایران منحصر به قشر و گروه خاصی نبود بلکه از تمام گروه‌های مردمی در این حرکت سهیم بودند که این پشتوانه در شعار جمهوری متجلی بود و حضور پرشکوه مردم در  راهپیمایی ۲۲ بهمن نمود بارز این حضور بود.

وی تصریح کرد: مردم آذربایجان‌شرقی در انقلاب اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارند همانطور که در قضیه تنباکو، مشروطه، ملی شدن نفت و دفاع مقدس خوش درخشیدند.

حجت الاسلام جلیلی افزود: بنا گذاری سلسله اربعین‌ها که به پیروزی انقلاب انجامید مردم قهرمان تبریز بود و باید با پشت پا به شیطنت‌های خارجی و عوامل داخلی این جایگاه را حفظ کرد.

وی در ادامه به پیام‌ها و دستاوردهای راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره و تاکید کرد: تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امت و نیز خنثی‌سازی توطئه‌های بدخواهان از مهم‌ترین پیام بودند.

حجت الاسلام جلیلی خطاب به مسئولان تصریح کرد: مردم در دفاع از انقلابشان و آرمان‌هایشان سنگ تمام گذاشتند و حمایت خود را از انقلاب به درستی به منحصه ظهور گذاشتند و هم اکنون نوبت مسوولان است  که این حضور را با انجام درست وظایفشان در رفع مشکلات پاسخ بدهند.

وی گفت: پاسخ این ملت حرف درمانی نیست باید گفتن‌ها نیست بلکه باید آستین را بالا زد و با عزم جدی و تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات و رسیدن به اهداف انقلاب قدم برداشت.

حجت الاسلام  جلیلی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه دوم اظهار کرد: حضرت زهرا(س) ام الائمه است که اسلام را احیا کرده و توسط پیامبر گرامی اسلام(ص) ام ابیها نام گرفت.

وی همگی باید حضرت زهرا(س) را در بصیرت دهی، ولایت مداری و هدایت‌گری اسوه و الگوی خویش قرار دهیم و در ایام فاطمیه تلاش کنیم تا هرچه بیشتر از بوستان فاطمی خوشه‌چینی کنیم.

ارسال نظرات