خبرهای داغ:
امام جمعه عجب شیر گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، همه پرسی حمایت از انقلاب اسلامی و رهبری بود.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۵۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمود شربیانی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که 22 بهمن را تماشایی وصف کردند، اضافه کرد: مردم با حضور پررنگ خود، مشت محکمی به یاوه ‌گویی‌ های آمریکا و بدخواهان انقلاب و نظام زدند.
وی افزود: رسانه های بیگانه از چند روز قبل از 22 بهمن مردم را ناامید می کردند تا مردم حضور کمرنگ داشته باشند ولی ملت با حضور پرشور خود نشان دادند که همچنان پشتیبان انقلاب هستند.
حجت الاسلام شربیانی گفت: دشمنان فکر می کرد مردم با توجه با مشکلات اقتصادی، در راهپیمایی شرکت نخواهد کرد اما مردم با حضور پرشور تمامی این معادلات را برهم زدند و دشمن را مایوس کردند.
وی ادامه داد: هر کسی در مقابل ملت ایران و نظام اسلامی بایستد ذلیل خواهد شد اما مردم نیز از فساد و تبعیض گله‌مندند و مسئولان باید با هرگونه فساد در جامعه برخورد کنند.
حجت الاسلام شربیانی همچنین خواستار کنترل بازار ارز و جلوگیری از سقوط ارزش پول ملی از سوی دولتمردان شد و گفت: مسئولان نباید اجازه دهند اقتصاد کشور در اثر گرانی دلار دچار ضرر شود.
امام جمعه عجب شیر همچنین با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) ، گفت: زندگی اجتماعی، سیاسی و عبادی حضرت زهرا(س) در همه بخش ‌ها الگویی برای جامعه انسانی و اسلامی است.
وی به سالروز قیام مردم تبریز به مناسب چهلم قیام مردم قم نیز اشاره کرد و گفت: این قیام سرآغاز رویارویی مردم به صورت مستقیم با سلطنت و شخص شاه بود.

ارسال نظرات