سرهنگ امامی :اقتصاد مقاومتی تکیه بر عوامل نیروی انسانی کشور، توجه به توانمندی‌‌ها و درآمدهای داخلی و همچنین تولیدات ملی است.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۵۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ سرهنگ سید اسدالله امامی دربازدید ازتولید فعالیتهای داخلی توسط یک کارآفرین دراشکذرگفت تنها راه نجات کشور در بحث اقتصاد مقاومتی تکیه بر عوامل نیروی انسانی کشور، توجه به توانمندی‌‌ها و درآمدهای داخلی و همچنین تولیدات ملی است هدایت مردم برای مشارکت در تمامی امور یکی از راهکارهایی است که به تحول اساسی در وضعیت اقتصادی و همچنین تحقق اقتصاد مقاومتی منجر می‌شود.
امامی با تاکید بر اینکه مردم همانند زمان جنگ باید کمک رسان کشور در تمامی امور آن باشند، افزود: مسئولان باید با در نظر گرفتن سازوکاری مناسب به حضور مردم در صحنه به صورت بسیجی وار کمک کنند.
وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی نیازمند تعریفی دقیق بوده که در یک معنای شفاف آن یعنی جدا شدن ما از وابستگی به خارج، وارد نکردن اجناس بسیار نامناسب کشورهای بیگانه، ایجاد فرصت‌های شغلی در داخل، هزینه‌ کردن درآمدهای ارزی و ریالی در داخل کشور.
ایشان آمادگی بسیج سازندگی را ازحمایت تولیدات داخلی اعلام کردوخواستارهمایت ازاین جوانان است که اینها می توانند فعالیت کنند.
ارسال نظرات