امام جمعه شهرکرد گفت : انتظار مردم از مسئولین زندگی زاهدانه و به دور از اشرافیگری است.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۴۹
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین نکونام در خطبه های نماز جمعه شهرکرد اظهار کرد: بکوشید برای تعامل با یکدیگر در جامعه، عفو و اغماض پیشه کنید.

وی با بیان اینکه شیطان می خواهد شما را به جان یکدیگر بیندازد عنتوان داشت: راهپیمایی 22 بهمن با حضور گرم، صمیمی و بصیرت گونه به معنای واقعی و وحدت آفرین در کل کشور برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به7 پیام راهپیمایی و اجتماع عظیم 22بهمن در سراسر کشور گفت: اولین پیام مردم این بود که ما متحد هستیم، شما مسئولین هم یکی شوید ودست در دست هم در خدمت انقلاب باشید.

این مقام مسئول در تشریح دومین پیام افزود: مردم با حضور خود گفتند ما انقلابی هستیم و با یک اشاره حضرت آقا که فرمودند 22 تماشایی می‌شود، حضور یافتیم،  شما مسئولین هم اینگونه باشید.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: مردم گفتند ما ولایتمدار و تحت امر رهبر هستیم، علی رغم سختی‌ها در صحنه هستیم، شما مسئولین هم مقاوم باشید.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: انتظار مردم از مسئولین این است که زندگی زاهدانه و به دور از اشرافیگری و تجمل داشته باشند.

وی، پیام مردم به مستکبران را در راهپیمایی 22بهمن تبیین کرد و افزود: سلاح این مردم بمب هسته ای نیست، سلاح این مردم همین حضور مؤمنانه و متعهدانه است.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: پیام دیگر مردم به مستکبران این است که اگر فکر می‌کنید ما از انقلاب خسته شده‌ایم، سخت اشتباه است. مردم با نشاط تمام از انقلاب خود حراست می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: مردم بعد از 39سال حرف‌شان همان حرف اول است که دشمن و طواغیتی را که از کشورمان راندیم و به فضل الهی از منطقه بیرون کردیم، دیگر راهشان نمی‌دهیم که از پنجره وارد شوند.

توصیه به گرامیداشت ایام فاطمیه دوم با دقت و بصیرت، صرفه جویی در مصرف آب، اشاره به رفتار دوگانه و بی عدالتی رسانه های غربی در وقایع اخیر امریکا، که یک جوان19ساله 20نوجوان دانش اموز را به خاک و خون کشید، شکسته شدن ابهت نظامی رژیم صهیونیستی با ساقط شدن هواپیمای پیشرفته اش به دست جبهه مقاومت، ازدیگر بخش‌های سخنان خطیب جمعه شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی بود.

ارسال نظرات