امام جمعه یزد:

سرنگونی جنگنده اسرائیلی درس خوبی برای این رژیم و متحدانش بود/ضرورت حفظ وحدت در جامعه و خانواده

ناصری با اشاره به سقوط جنگنده اسرائیلی توسط پدافند سوریه اظهار داشت: این اتفاق بار دیگر هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست و متحدان منطقه‌ای این رژیم غاصب، ازجمله آل سعود از این اتفاق درس گرفتند.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۴۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یزد با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: زندگانی حضرت زهرا (س) درسی بزرگ برای همه افراد جامعه به ویژه زنان است.

آیت‌الله محمدرضا ناصری در ادامه با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تماشایی یزد بیان داشت: مردم بار دیگر نشان دادند که تحت هر شرایطی به آرمان های انقلاب، نظام و رهبری پای‌بند هستند.

وی گفت: مردم همیشه به وظیفه خود در پاسداری از انقلاب عمل کرده اند و مسئولین نیز وظیفه دارند برای حل مشکلات و معضلات تدابیر لازم را اتخاذ کرده و با عزم جهادی و روحیه انقلابی به دنبال برطرف کردن معضلات باشند.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سقوط جنگنده اسرائیلی توسط پدافند سوریه اظهار داشت: این اتفاق بار دیگر هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست و متحدان منطقه‌ای این رژیم غاصب، ازجمله آل سعود از این اتفاق درس گرفتند.

خطیب جمعه یزد گفت: هوشیاری امت اسلام و قوی بودن آنها قطعا موجب شکست حامیان آمریکا و اسرائیل و همچنین حامیان منطقه ای آنها چون آل سعود و دیگر کشورهای وابسته به اردوگاه غرب و استکبار جهانی شد.

وی همچنین با اشاره به آسیب‌های فضای بیان داشت: خانواده‌ها باید بیشتر به باهم بودن و تحکیم بنیان خانواده بپردازند و اجازه ندهند ابزارهایی نظیر تلفن همراه و فضای مجازی باعث دور شدن اعضای خانواده از یکدیگر شود.

اشاره به سالروز قیام مردم تبریز علیه رژیم شاهنشاهی، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و تأکید بر ضرورت حفظ وحدت در جامعه از دیگر نکات مطرح‌شده توسط آیت‌الله ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار