خبرهای داغ:
امام جمعه بستان آباد در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، گفت: با وجود تحرکات و تهدیدهای دشمنان علیه ملت و نظام اسلامی، پشتیبانی و حمایت مردم از انقلاب اسلامی همواره رو به افزایش است.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۴۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت اسلام رضا رضوی با قدردانی از حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمائی حماسی 22 بهمن امسال، اظهار کرد: مردم با عمل به منویات مقام معظم رهبری با حضور گسترده خود در این راهپیمائی نشان دادند که عملا مدافع اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
وی با بیان اینکه این حضور حاوی 4 پیام مهم برای نسل های گذشته، آینده، مسئولان و دشمنان است، گفت: مردم در راهپیمائی امسال برای گذشته ها نشان دادند که ای شهدا! به رغم اینکه خون های زیادی برای عزت و اقتدار انقلاب اسلامی از سوی شما داده شد، مردم قدر شما را می دانند.
حجت الاسلام رضوی افزود: پیام دوم برای آینده گان این است که نسل کنونی با پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا، شما نیز پایبند ارزش های اسلامی باشید.
وی پیام دیگر راهپیمائی 22 بهمن را با گریزی به نامه امیرالمومنین به مالک اشتر که مردم را ستون دین عنوان کرده بودند، اشاره کرد و افزود: مسئولان همواره حال و هوای مردم به عنوان پشتوانه اصلی نظام را داشته باشند و در راه خدمت به آنها کوتاهی نکنند.
حجت الاسلام رضوی ادامه داد: با وجود تحریم ها و تهدیدهای دشمنان، نه تنها مردم خسته نشده اند بلکه روز به روز با پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی تمامی نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کنند.
امام جمعه بستان آباد افزود: مردم در راهپیمائی 22 بهمن نشان دادند که شاگردان مکتب امام حسین(ع) بوده و در دفاع از ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده اند.

ارسال نظرات