خبرهای داغ:

مراسم یادواره لاله های آسمانی شهرستان شادگان برگزار گردید

مراسم یادواره لاله های آسمانی توسط پایگاه مقاومت بسیج سید الشداء باحضور سروار خادم الشهداء فرمانده قرارگاه کربلاء ،جناب سرهنگ حسین خنافره فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان،امام جمعه ،نیرو های سپاه و بسیج ،مردم ولایت مدار و شهید پرور این شهرستان در مسجد سید شرف برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۳۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط برادر بسیجی نعیماوی و پخش کلیپ با موضوع مصاحبه با خانواده های شهدای این شهرستان و نحوه به شهادت رسیدن آنان که توسط پایگاه تهیه شده بود برگزار گردید.

پس از آن جناب سرهنگ حسین خنافره با عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)حضور میهمانان عزیز را در این برنامه خیر مقدم عرض نمودند.

ایشان در خصوص جانفشانی های شهدا پس از انقلاب سخنانی را ایراد فرمودند.

در ادامه برنامه سردار خادم الشهدا فرمانده قرارگاه کربلاء با با بیان اینکه ما این امنیت  و آرامش را مدیون این شهیدان هستیم،از علاقه و حضور رزمندگان در تمامی عرصه ها سخن گفتند.

ایشان افزودند: شهیدان رفتند اما این آرامش و امنیت را برای ما بجا گذاشتند که دشمنان ما با هر نیرنگ و دوز و کلک به دنبال گرفتن این اقتدار و امنیت از این کشور می باشند اما به واسطه سپاه و بسیج و مردم با بصیرت و هوشیار به حول قوه الهی این افکار پلید هیچ وقت محقق نخواهد شد.

پس از آن مداحی و روضه خوانی توسط مداح اهل بیت حاج جواد واعظ قرآئت گردید و در آخر با اهداء تندیس به خانواده شهداء این برنامه به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها