خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال گفت: ملت ایران با حضور گسترده در این صحنه عظیم و خطیر، پشتیبانی از نظام ، انقلاب اسلامی و رهبری را باردیگر نشان دادند.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۳۳
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: آحاد مردم با وجود تبلیغات گسترده دشمنان برای کمرنگ کردن این راهپیمایی پرشکوه، با حضور آگاهانه و گسترده نشان دادند که استقلال، آزادی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را دوست دارند.
وی ادامه داد: با حضور عظیم مردمی در این راهپیمایی دشمن شکن، دوست و دشمن به حمایت و پشتیبانی عمیق ملت ایران از نظام و انقلاب اسلامی به ویژه اصل نظام اذعان کردند.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: حضور مردم در این صحنه بزرگ و سرنوشت ساز نشان داده که با وجود برخی گلایه از مدیریت مسئولان و مشکلات اقتصادی و اجتماعی، همواره حامی و پشتیبان این نظام اسلامی هستند.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به سالروز قیام مردم تبریز و آذربایجان در 29 بهمن سال 56 گفت: این روز سرنوشت ساز یادآور حماسه آفرینی های مردم این خطه در برابر رژیم طاغوت بود که ستون فقرات آن را رد هم شکست.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: مردم آذربایجان و تبریز در این روز بزرگ با حرکت خود نشان دادند که این خطه همواره جایگاه بزرگ و سرنوشت سازی در تحولات کشورمان دارد.
وی ادامه داد: قیام 29 تبریز زمینه ساز حرکت بزرگ مردمی سایر شهرهای ایران در سال 56 و 57 در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی شد.
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به دیدار مردم آذربایجان با رهبر انقلاب در سالروز قیام 29 بهمن اضافه کرد: در این دیدار اقشار مختلف مردم با رهبری دیدار و با بهره مندی از رهنمودهای ایشان، مطالبات و دغدغه های این دیار را مطرح خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها