خبرهای داغ:
جلسه صندوق‌های قرض الحسنه اشتغالزایی مردمیاری با حضور مسئول بسیج سازندگی سپاه استان، مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام حسن مجتبی (ع) و مسئولین صندوق‌های قرض الحسنه نواحی در حسینیه روستای علی آباد قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۹۶۷۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در جلسه صندوق‌های قرض الحسنه اشتغالزایی مردمیاری روستای علی آباد، دستوری مسئول بسیج سازندگی سپاه استان قم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به بیانات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولین کشور ما باید توانمندی و استعداد‌های جوانان کشور مان را قبول داشته باشند و بر این توانمندی تکیه و حمایت نمایند در غیر این صورت کشور به آن پیشرفت اقتصادی مطلوب نخواهد رسید.
در ادامه امیرحسین مرادی فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: روستا‌های ما به همت مسئولین بسیج سازندگی و اردو‌های جهادی و کمک‌های مردمی توانسته ایم تا حدودی از مشکلات اشتغالزایی را حل نمائیم، اما به خاطر نبود سرمایه کافی با مشکل مواجه شده ایم.
وی افزود: با راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه در روستا‌ها و کمک‌های مردمی و دادن وام اشتغالزایی به جوانان در روستا‌ها باعث ایجاد اشتغال در روستا‌ها شده است.
در ادامه جلسه مسئولین صندوق‌های قرض الحسنه روستای علی آباد فعالیت‌ها و نظرات خود را بیان نمودند و در پایان، حاضرین از بعضی از عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در روستای علی آباد از جمله کارگاه بسته بندی سبزیجات سرخ شده، سیب زمینی خلال شده و عرصه انجیر خشک کردنی و ... بازدید نمودند.
در حاشیه این جلسه محصولات اقتصاد مقاومتی مانند لبنیات محلی، حبوبات، انجیر، گردم و بادام جهت فروش به نمایش گذاشته شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها