ستاندار آذربایجان‌شرقی در جلسه شورای اداری استان، گفت: باید عهد و پیمان ببندیم به برکت شهدای قیام 29 بهمن، انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و در راستای تحقق فرمایشات رهبری، جزو سه استان نخست کشور در موضوع فقرزدایی و ایجاد اشتغال جوانان باشیم.
کد خبر: ۸۹۸۹۶۷۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مجید خدابخش اظهار کرد: در مدت پنج ماهی که در استان بودم و از 100 واحد کوچک و بزرگ تولیدی بازدید کردم، طی جلساتی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که اصلی‌ترین کاری که باید دنبال کنیم، بهبود فضای کسب و کار است.

وی با اشاره به ارائه گزارش عملکرد گمرک و اداره کل اقتصاد و دارایی تصریح کرد: این گزارش‌ها نشان داد، می‌شود فضای کسب و کار را بهبود بخشید، در تاکیدات مقام معظم رهبری نوع نگاه مهم است و برای جلب رضایت مردم به قول نماینده کلیبر باید نوع نگاه خود به مسائل را تغییر دهیم.

خدابخش با بیان اینکه لازم است هر مدیر استان سه پیشنهاد در ارتباط با حذف و اصلاح قانون، بخشنامه و مصوبه هیات وزیران ارائه دهد، افزود: در سه روز گذشته به همراه سایر استانداران کشور در جمع وزرا بودیم و حدود 30 پیشنهاد در این زمینه‌ها ارائه دادیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: فضای کسب وکار بهبود می‌خواهد و باید از دوره سنتی به مرحله سوم آن گذر کرده و حتی به موج چهارم نزدیک شود، دست و پای دوستان مدیر توسط ضابطه و مقرراتی بسته شده که به‌صورت موردی و خلق‌الساعه ایجاد شده و به کل امور تعمیم داده، شده‌اند.

وی از پیاده‌سازی داشبورد مدیریتی استان از هفته بعد خبر داد و گفت: باید عهد و پیمان ببندیم به برکت شهدای قیام 29 بهمن، انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و در راستای تحقق فرمایشات رهبری، جزو سه استان اول کشور در موضوع فقرزدایی و ایجاد اشتغال جوانان باشیم.

ارسال نظرات