عضو سابق شورای اسلامی شهر شاهرود گفت: تمام تلاش استکبار جهانی در راستای مهار قدرت و نفوذ ایران در منطقه است.
کد خبر: ۸۹۸۹۶۳۹
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مرتضی احمدیان در گردهمایی بصیرتی که به همت پایگاه ثامن‌الائمه حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا در امامزاده محمد (ع) شهر مجن برگزار شد، با بیان اینکه امروز هرچه داریم به برکت خون شهدا و ولایت و اتحاد و همدلی مردم است، اظهار کرد: دشمن با شناخت این نقاط قوت ما تلاش دارد تا ضربه خود را وارد کند و در فتنه 88 و اغتشاشات اخیر دشمن نوک پیکان حمله خود را اصل ولایت و اسلام قرار داد تا نشان دهد که آن‌ها با اسلام و ولایت ‌فقیه که رکن اساسی آن است، مخالفت هستند چراکه مانع سرسختی برابر خود می‌بینند.
وی با بیان اینکه تمام تلاش استکبار جهانی در راستای مهار قدرت و نفوذ ایران در منطقه است، گفت: این قدرت نفوذ را به برکت مجاهدت، ایثار و ازخودگذشتگی شما مردم به دست آورده‌ایم که شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافعان حرم این برکت را برای ما به ارمغان آورده‌اند.
عضو سابق شورای اسلامی شهر شاهرود خاطرنشان کرد: اگر این مجاهدت‌ها نبود معلوم نبود سرنوشت ما امروز چه بود و باید کشورهای اطرافمان را ببینیم تا قدر این نظام را بدانیم و مشکلات را نیز باید خودمان حل کنیم و دشمنان و دیگران دلشان به حال ما نمی‌سوزد که بیایند و مشکلات ما را حل کنند چراکه خودشان بیشتر از ما مشکل‌ دارند و اگر گاهی چراغ سبزی نشان می‌دهند برای این است که مشکل خودشان را حل کنند.
احمدیان تصریح کرد: این انقلاب به برکت ایستادگی ملت و اتحاد و همدلی مردم و مسؤولان و تبعیت از ولایت تاکنون در میان توطئه‌های گوناگون دشمنان به‌پیش رفته و به‌پیش خواهد رفت.
وی با برشمردن توطئه‌های دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون بیان کرد: آن‌ها غائله‌های گوناگون را در ابتدای انقلاب برنامه‌ریزی و کودتا و ترور را در دستور کار خود قرار دادند و بعدازآن جنگ تحمیلی هشت ساله را با تمام توان علیه ما انجام دادند که دنیا متعجب از این ایستادگی و اقتدار شد و بعدازآن جنگ نرم و محاصره اقتصادی و تحریم‌های فلج‌کننده را انجام دادند که در تمام این تلاش‌ها ناکام میدان بودند.
عضو سابق شورای اسلامی شهر شاهرود عنوان کرد: امروز آن‌ها می‌خواهند با فشار اقتصادی بر مردم و ایجاد گسست بین مردم و نظام به هدف خود که کشاندن نظام به چالش است و در پایان آن سرنگونی نظام به دست مردم است، برسند و باید هوشیار باشیم و نگذاریم دشمن در این توطئه خود نیز موفق شود و این با حضور شما مردم درصحنه و پشتیبانی از انقلاب و ولایت محقق خواهد شد.
احمدیان با بیان اینکه راهبرد نظام اسلامی را ولایت مشخص می‌کند، افزود: امروز عده‌ای می‌خواهند مردم را در مقابل ولایت قرار دهند و این اقدام آن‌ها مردود است و مردم هم به‌خوبی متوجه هستند و نخواهند گذاشت این توطئه به سرانجام برسد.
وی ادامه داد: عده‌ای در درون نظام می‌خواهند ولایت را کم‌رنگ کنند هرچند دم از ولایت و تبعیت از رهبری می‌زنند اما در اصل هدفشان تضعیف جایگاه ولایت است و می‌خواهند مردم را برابر ولایت قرار دهند که البته مردم هوشیار هستند و گول این رفتار را نمی‌خورند و آن‌ها را رسوا خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها