خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان نهاوند پیام یادواره شهدا را قدردانی، حفاظت و حراست از نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی ثمره عمر امام خمینی(ره) و خون شهدا است.
کد خبر: ۸۹۸۹۶۳۶
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶

نظام جمهوری اسلامی ثمره عمر امام خمینی(ره) و خون شهداستبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، ششمین یادواره شهدای والامقام روستای شریف آباد در حسینیه این روستا با حضور امام جمعه نهاوند، مسئولین انقلابی شهرستان نهاوند و شهر فیروزان و مردم ولایتمدار برگزار شد.

امام جمعه شهرستان نهاوند در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: از تلاش بی‌دریغ ستاد یادواره شهدا و تمام اشخاصی که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در خط مقدم و ادامه دهنده و تداوم بخش این راه پر برکت هستند صمیمانه تشکر می‌کنم.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: تمام ادیان معتقد به وجود خداوند هستند و همه افراد با هر دین و مذهبی، منکر اصل وجود خداوند نیستند و یک انسان عاقل از آثار پی  به موثر می‌برد بنابراین وجود چنین دنیایی با این عظمت یقیناً نشان از آفریننده‌ای توانا دارد.

وی با بیان اینکه اگر کسی خدا را قبول داشت، باید پیامبر(ص) و امام بعد از او را نیز قبول داشته باشد، گفت: لازمه معرفت به خداوند شناخت و اقرار به پیامبر(ص) و امام بعد از او است.

امام جمعه نهاوند شناخت امام زمان را مصداق شناخت خداوند عنوان کرد و گفت: طبق آیات قرآن هر کس پیامبر(ص) و امام زمانش را اطاعت کند در اصل خدا را اطاعت کرده بنابراین در غیاب امام زمان(عج) اطاعت از ولی فقیه که دنباله‌رو امام زمان(عج) است همان اطاعت از خداوند است.

وی ادامه داد: اگر امام زمان را شناختیم خداوند را نیز شناخته‌ایم و اگر امام زمان را نشناسیم، نمی‌توانیم خداوند را نیز بشناسیم.

مغیثی پیروزی انقلاب را باعث زنده شدن کشور خواند و تصریح کرد: قبل از انقلاب حدود 60 هزار مستشار بیگانه در ایران حکومت کرده و سیاست کل کشور را تعیین می کردند، اما به لطف انقلاب تدبیر امور کشور در دست مردم قرار گرفته است.

امام جمعه نهاوند پیام یادواره شهدا را قدردانی، حفاظت و حراست از نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: مهمترین خدمتی که انقلاب به کشور کرد، علم شدن پرچم اسلام توسط ولی فقیه در ایران بود که اگر بتوانیم آن را حفظ کنیم این نظام خواهد توانست به لطف خداوند زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) شود.

وی نظام جمهوری اسلامی را ثمره عمر امام خمینی(ره) و خون شهدا خواند و تاکید کرد: این نظام باعث متحول شدن دنیای ما شده است و اگر به وظیفه خود در قبال آن عمل کنیم به طور قطع باعث نجات آخرت ما نیز خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات